בעיה ביחסים בגלל התתנהגותה של החמה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה ביחסים בגלל התתנהגותה של החמה
    אודליה
    20/09/2010

    שלום! אני בת 30 ובעלי בן 35. אנו ביחד במשך שנה וחצי. למרות שהוא בן 35 לפניי לא היו לו נשים כי יש לו אמא שטלטנית. הוא היה מתגורר עם ההורים. עכשיו כשאנו בונים חיים משלנו אמו בכל מיני תירוצים מנסה להשטלת על כל זמננו הפנוי. היא דורשת שאנו נסיע אותה מהעבודה כל ערב ונכנס לבקר אצלה אחרי זה. אם יש לנו יום חופש ולא באנו אליה היא עושה מעצמה נפגעת ומפסיקה לדבר איתנו (דבר שלא מונע מאיתנו מבחינתה את החובה להיכנס כל ערב גם אם היא שותקת. בעלי מפחד מהאופי השטלתני שלה ועושה כרצונה. במשך תקופה ארוכה הוא אפילו לא הבין שהבעיה קיימת למרות שניסיתי לא פעם לדבר איתו על זה. אתמול אחרי שהיא הפסיקה לדבר איתנו כעונש על כך שהעזנו לא לבוא אליה ביום כיפור בעלי פתאום אמר שמבין את הבעיה. Tני השתמשתי בהזדמנות הזאת בשביל לאפשר לו להבין שהוא צריך להעמיד את עצמו בפני האמא כגבר כראש המשפחה שלנו שיש לו זכות להחליט איפה להעביר את זמנו הפנוי. הוא הסכים איתי אבל אנו צריכים שמישהו יעזור לנו לבנות את שיטת ההתנהגות הנכונה עם בת אדם קשה ושטלתנית המשוכנעת שהזמננו הפנוי שייך לה כי היא אמא והיא יותר מבוגרת. זוהי בת אדם שלא רוצה מישהי לידו. היא רוצה אותו בשבילה...אולי תמליצו איך להעמיד את עצמנו. אני יודעת שאסור ללכת לסכסוך פתוח ואם אנו עושים כרצוננו היא עושה מעצמה נפגעת. אולי תסבירו איך להתנהג איתה נכון כדי שהיא תפסיק להשטלת לנו על החיים? בכבוד רב ובתודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אודליה

    טלי מנדיוק
    20/09/2010

    לאודליה,


    בין חמותך לבעלך יש מערכת יחסים מאוד תלותית וסיביוטית.
    הגבר שלך למעשה נשוי "לשתי" נשים.
    לא פשוט.
    אני חושבת שאתם זקוקים למעט שיחות והדרכה לגבי המצב.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה על התגובה בנושא

    אודליה
    20/09/2010

    תודה רבה. אבל זאת גם כן הבעיה כי הוא לא רוצה לפנות ליועצים וטוען שהבעיה הזאת "פנים משפחתית" וניתן לפתור אותה מבלי יועץ. אני מבינה שהוא לא צודק אבל באין ברירה אני פונה לפורום. אולי בכל זאת תסכימו להמליץ לי משהו בנוסף לעצה על טיפול זוגי. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאודליה

    טלי מנדיוק
    20/09/2010

    לאודליה,

    מדובר בקשר מאוד מורכב.
    הלואי ויכולתי לתת לך "טיפ" פה באתר.
    אתם זקוקים להדרכה טובה.
    נסי לדבר על ליבו שיסכים לקבל הדרכה ויעוץ.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    אודליה
    20/09/2010

    אולי לפחות תמליצי איך לשכנע בן אדם שמשוכנע שזה הוא עניין "פנים משפחתי" ללכת ולקבל יעוץ. כשאני שואלת אותו למה הוא לא רוצה הוא עונה בכל מיני תירוצים כמו "אני לא חושב שאנו צריכים יעוץ. זאת לא בעיה. נפתור אותה בכוחות עצמנו" אבל אני רואה שהוא מסתיר ולא מדבר על הסיבות האמיתיות לאי רצון שלו. איך להוציא אותם ממנו? אם הייתי יודעת למה הוא מתייחס ליעוץ בשלילה כזאת היה לי יותר קל לשכנע אותו. תודה על התייחסות ותשומת לב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאודליה

    טלי מנדיוק
    21/09/2010


    לאודליה,

    אולי תלכי לבד - לפגישה אחת - ושם תקבלי עזרה איך להביא אותו גם.

    בהצלחה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו