מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- המשךשני27/09/2010
אני גם אציין שהבעיה הזאת היא אצלי בראש וכמובן שחבר שלי מודע אליה..
אנחנו עוברים אליו (אילוצים כלכליים) ולכן אני מודאגת שאמשיך להיות מוטרדת כל הזמן..
מה עוד שאני ממש "בת משפחה" אצלם ומקבלת יחס חם ומסתדרת היטב עם כולם אך עדיין כל הזמן מוטרדת מכך ומנסה להיות תמיד הכי בסדר שאפשר ומוטרדת אם אני חושבת שהם חושבים משהו לא טוב או מה הם חושבים... אני אציין שמה שכן מפריע לי זה שהם מאוד שונים ממה שאני רגילה אליו והמעורבות והמשפחתיות אובר מפריעה לי כי אני מרגישה שזה לעיתים מפריע לנו לפרטיות ולעצמאות ולבניית החיים שלנו יחדיו.. חבר שלי בהתחלה לא הבין על מה אני מדברת ועכשיו כן והוא מעיר להם כשצריך..
כמובן שהם לא עושים כלום מכוונה רעה הכוונות שלהם הן טובות וכך זה גם מתנהל בין כל חברי המשפחה מאז ומתמיד לכן לדעתי הם לא שמים לב.. אני מבקשת ייעוץ כי אני מודעת לכך שאין סיבה שאני כל היום אהיה מוטרדת באיך התנהגתי או מה חושבים אך עדיין זה מה שקורה...
תודה רבה מראש...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לדנה
טלי מנדיוק27/09/2010לדנה,
כמה זמן אתם ביחד?
זה בסדר שאת משתדלת להיות בסדר "איתם".
למה לא?
זה בסדר שאת מודאגת מהמגורים "אצלם". זה בהחלט לא פשוט לגור אצל ההורים.
את נשמעת בחורה רגישה ואכפתית ואני חושבת שזה תכונה חיובית מאוד.
את עושה "להם" חשבון וזה בסדר גמור. אלה ההורים שלו, המשפחה שלו. וזה חשוב.
אני מניחה שעם הזמן תרגישי יותר נוח ותזרמי יותר בחופשיות.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמענה לתגובה- יחסים עם ההורים שלו
שני28/09/2010קודם כל תודה על התגובה.. מקווה שקראת גם את ההמשך שהוספתי..
אנחנו שנה וחצי ביחד זה עדיין נורמלי שאני כל הזמן חושבת ומתעסקת בזה
ולא יותר "זורמת" בהתנהגותי...? כי אם זה ככה עכשיו כשנעבור לגור
ביחד אני מניחה שזה יעסיק אותי יותר.. אני גם משתפת בזה את חבר שלי
(היא אמרה ככה והיא אמרה ככה) והוא אומר לי כל הזמן להתעלם ולא להתייחס לכל דבר שמישהו אומר או אני אומרת אצלו (כי יש להם יציאות לפעמים) אבל מאוד חשוב לי כל הזמן הקטע הזה של להיות כל הזמן בסדר בהכל ולעשות הכל נכון ולקבל מהם יחס חיובי שלפעמים מרוב שאני חושבת על כל דבר אני לא פשוט זורמת עם הדברים...
תודה שוב!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

