יחסים עם ההורים שלו- תגובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יחסים עם ההורים שלו- תגובה
    שני
    29/09/2010

    קודם כל תודה על התגובה.. מקווה שקראת גם את ההמשך שהוספתי..
    בהקשר לשאלה כמה זמן אנחנו יחד,
    אנחנו שנה וחצי ביחד זה עדיין נורמלי שאני כל הזמן חושבת ומתעסקת בזה
    ולא יותר "זורמת" בהתנהגותי...? כי אם זה ככה עכשיו כשנעבור לגור
    ביחד אני מניחה שזה יעסיק אותי יותר.. אני גם משתפת בזה את חבר שלי
    (היא אמרה ככה והיא אמרה ככה) והוא אומר לי כל הזמן להתעלם ולא להתייחס לכל דבר שמישהו אומר או אני אומרת אצלו (כי יש להם יציאות לפעמים) אבל מאוד חשוב לי כל הזמן הקטע הזה של להיות כל הזמן בסדר בהכל ולעשות הכל נכון ולקבל מהם יחס חיובי שלפעמים מרוב שאני חושבת על כל דבר אני לא פשוט זורמת עם הדברים...

    תודה שוב!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדנה

    טלי מנדיוק
    30/09/2010

    לדנה,

    אם את מרגישה שהמחשבות "גוברות" עליך, משתלטות עליך , אם זה ממש מפריע לך לתפקד - אז כדאי שתגשי למספר שיחות אצל איש מקצוע לברר מדוע המחשבות הן בעוצמה גבוהה.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו