מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- יחסים עם משפחת הבעלסנדי07/10/2010
שלום
אני בת 43 נשואה עם שתי ילדות קטנות(בנות שנתיים וארבע) מאז שהתחתנתי לפני כ 5 שנים הורי בעלי שגרים במרחק נסיעה של כ שעה וחצי מגיעים אלינו לשבתות לכל השבת משישי בצהריים ועד מוצאי שבת. הם חילוניים ואין להם שום בעיה של תנועה.ביקורים אלו היו בתדירות של פעם בחודש וכשנולדה בתי הקטנה שהיום בת שנתיים התדירות ירדה מאוד כי לא היה מקום בבית גרנו בדירה קטנה שני חדרי שינה בימים אלו עברנו דירה (לדירת 4 חדרים רגילה) ויש לנו חדר פנוי שמיועד למשחקים של הילדות ולאורחים בעת הצורך ובעלי כבר "הזהיר" אותי שעכשיו הם יכולים לבוא יותר (הם גם תמכו בנו כספית ברכישת הדירה) אנחנו מצידינו מגיעים אליהם כל כשלושה שבועות להתארח עם הילדים . בעלי מאוד מתעקש שנהיה שם כל השבת משישי עד מוצאי שבת. הבעיה שלי שהדביקות המשפחתית הזאת קשה לי אני מתמודדת בסדר עם קושי מסויים בביקורים אצלהם בשבתות ואני עושה זאת למען הילדות בלבד אבל אני לא מוצאת הסבר למה הם אמורים "לנחות" אצלי בשבות בתדירות של פעם בחודש או חודשיים לי זה נראה מיותר מטריד ומעיק. הם לא אנשים נוחים אימא שלו טיפוס דומיננטי שלא מפסיק לדבר בעבר גם היתה מוצאת כל הזמן דברי ביקורת על כל מיני עניינים שגרתיים בבית שלנו וזה נפסק פחות או יותר אחרי שבעלי עשה איתה שיחה על זה . הטיפול בילדות הוא לא קל בסופי שבוע ואני צריכה גם לארח אותם שזה מוסיף לי עבודות פיזיות ונפשיות . לטענת בעלי הוא אוהב אותם והם אוהבים אותנו ולכן הם רוצים לבוא אלינו לשבתות אני בדיעה שכשבאמת אוהבים אז חושבים איך להקל ולא איך להכביד עם "התנחלות ל 24 שעות" . בעלי לא מבין למה זה קשה לי הביקורים שלהם ואני נשארת תמיד עם הרגשה לא טובה שבשיחות על הנושא איתו נוצר מתח והעניין לא נפתר ואולי לא יפתר אף פעם כי הוא לא יעיז להגיד להם אל תבואו השבת לא נוח לנו. הם מודיעים כשהם מגיעים הם לא שואלים אם זה מתאים הם תמיד בטוחים שאנחנו מחכים רק להם ואין לנו עניינים אחרים.אני די מתוסכלת מחוסר ההבנה של בעלי . הוא בעל טוב ותומך אבל בעיניין הזה הוא די אטום וחלש מאוד מול הוריו.
מצטערת על המגילה הארוכה אבל חשוב לי להראות את התמונה , מה לדעתך נכון לעשות ? מה התדירות ביקורים שלהם אצלינו שאמורה לתת הרגשה בריאה יותר ולא דביקה? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יחסים עם משפחת הבעל - תגובה
טלי מנדיוק07/10/2010לסנדי שלום רב,
אכן אכן....
התדירות פה תיקבע כפועל יוצא לדיאלוגים (הרבים) שעשיתם ביניכם ועוד שתעשו.
אני מבינה ממאוד לליבך, אולי את צריכה שבעלך "יעבור את הגשר אליך".
לכן, אל תפסיקו לעשות דיאלוגים בנושא (ולא מריבות).
מאמינה שכל אחד קצת יתגמש, "ישלם מחיר" ותסתדרו.
תיקווה לעתיד:
1. שיחיו עד 120 שנה הסבא והסבתא - אולם ככל השזמן עובר הם מתבגרים, ובילויים ונסיעות לסופי שבוע יותר נדירים...
2. הבנות תגדלנה, הצרכים שלהן ישתנו, והן אלה שיתנו את הטון וסדרי העיפויות...
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

