דילמה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דילמה
    מיכל
    09/10/2010

    ביתי בת 23 נפרדה לאחרונה מחבר שהיה עמה כמעט שנתיים, חברות יפה טובה ואינטסבית. הפרידה נבעה בין השאר בגלל בחור אחר שגרם לה לקצת פרפרים בבטן והזכיר לה ריגושים שקצת שכחה. בגין השגרה בה שקעה.
    לדעתי היא טעתה.
    החבר הקודם היה איש מדהים. משכמו ומעלה.
    הבחור החדש נראה טיפה מרחף... לא יודע עדיין מה רוצה מעצמו, מרושל, מוזנח וחי רק את הרגע (בן 26).
    נראה לי שלבת שלי מגיע קצת יותר.
    אני יודעת שאין ממש מקום להורים להתערב, והיא כנראה כרגע חושבת מהלב ולא מהראש.
    זה גם לא אומר שהקודם מחכה לה... ובכל זאת אני מוטרדת. אני חוששת שהקשר יהפוך לרציני יותר.
    איך אפשר להגיד לה זאת, מבלי שתפגע, מבלי שהוא יפגע ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דילמה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דילמה - תגובה

    טלי מנדיוק
    09/10/2010

    ליעלה שלום רב,


    1. התאהבות - היא שלב שאורך עד 24 חודשים. זהו מצב בו מופרשים הורמוני אהבה (pea ) מהמוח. לאחר ההתאהבות מתחיל למעשה הקשר הבוגר - קשר האהבה. יש להבדיל בין התאהבות לאהבה.
    כנראה ששלב ההתאהבות של ביתך חלף..... והיא עברה להתאהבות הבאה....
    צעירים חושבים ששלב ההתאהבות הוא נצחי....ולא מבינים שהוא זמני.
    הקשר האמיתי הוא לאחר חלוף ההתאהבות ובואה של האהבה, החברות, התמיכה האינטימיות ועוד...

    2. זוהי ביתך, וחובה עליך לומר לה את דעתך.
    דעתך חשובה ונחשבת מאוד.
    את אדם מאוד משמעותי בחייה ולכן שוחחי עימה.

    אפשר להיכנס לאתר שלי לקרוא על ההתאהבות והאהבה...


    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשמע מאוד הגיוני

    מיכל
    11/10/2010

    ההבדל בין אהבה להתאהבות.

    האם לדעתך, אני אמורה להשפיע עליה בבחירותה, ולא לתת לה לגדול ע"פ דרכה?
    האם אני אמורה לקבל את בחירותיה?
    והאם התחושה שאני לא מקבלת אותה לא מחמירה עמה ?

    איך אני מגיעה לאתר שלך?
    יש אפשרות לצרף קישור? מעניין אותי המאמר עליו דיברת.

    ת ו ד ה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשמע מאוד הגיוני - תגובה

    טלי מנדיוק
    11/10/2010

    ליעלה,


    אני בדיעה כי הורים צריכים לומר, ולהביע את דעתם מול ילדיהם.
    הילדים הבוגרים חופשיים לקבל או לא לקבל את הדיעה, אולם חובת ההורים לומר את דעתם, בודאי שמדובר בנושא כל כך חשוב.
    אני לא רואה בזה התערבות שלילית, אלה דיעה חשובה של דמות משמעותית כמו אמא.
    לאחר שהיא תשמע את דעתך היא חופשיה "לגדול ע"פ דרכה".
    לגבי האתר שלי - תרשמי - טלי מנדיוק - בגוגל ותקבלי את האתר - שם יש חומר כתוב בנושא.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו