גיל ההתבגרות וקשייו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גיל ההתבגרות וקשייו
    רונית
    11/10/2010

    שלום טלי וחיים
    נשמח לקבל את עצתכם.
    אנו הורים לילד בכור בן 14, אח לילדה בת 10 – מסתדרים נהדר.
    ילד טוב, אהוב על מוריו וחבריו. מעולם לא היו בעיות חברתיות.
    תלמיד בינוני בלימודיו.
    כאשר היה ביסודי, היה מוקף בחברים רבים. חברים ברמה אנושית גבוהה (כולל הוריהם)
    עם המעבר לחט"ב, מס' התלמידים בשיכבה גדול מאד ובננו מצא את חבריו הקרובים
    אך חשוב לנו להדגיש מבלי לפגוע- שהאנשים הם "לא מציאה" גדולה.
    הבעיה היא שבננו לא מגלה אחריות בנושאים מסויימים: נמצא שעות על גבי שעות במחשב,
    הולך לישון מאוחר מאד, מתקשה לקום בבוקר, לא לומד למבחנים (מכין שיעורי בית).
    הנושא מפריע לנו מאד ולמרות שיחות רבות איתו – דבר לא עוזר.
    נודה על עזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גיל ההתבגרות וקשייו

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גיל ההתבגרות וקשייו - תגובה

    טלי מנדיוק
    13/10/2010

    לרונית שלום רב,

    אם לאחר שיחות רבות המצב לא עוזר, לדעתי יש לבנות תוכנית פעולה מסודרת.
    תוכנית פעולה כוללת זכויות / חובות, סדר יום וכו'..
    נסו לבד או קבלו מספר שיחות הדרכה עם איש / ת מקצוע.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו