מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיות לא נורמליות עם האם והחברהאבי11/10/2010
שלום, שמי אבי.
יש לי חברה כבר שנתיים וחצי, השתחררתי לפני שנה ופחות או יותר מאז השיחרור אמא שלי מפתחת אנטי מאוד רציני כלפי חברה שלי.
יש לומר שאמא שלי היא אם חד הורית ואנחנו לא בקשר עם האב.
זה התחיל בכך שהיא הייתה מעירה לה בצורה בולטת ומרימה גבות, לאחר מכן היא ניגשה אלי והודיעה לי שחברה שלי חוצפנית ללא שום הסבר הגיוני.
לאחר כחודש אמא שלי החליטה שחברה שלי לא מנומסת, וטרחה לומר לה את הכל בפרצוף כולל משפטים כמו " את באת מבית אחר מחינוך לא טוב", " את לא אדם חם"
חברה שלי למרות שלא באמת ידעה מה היא רוצה התקשרה אליה והתנצלה על כל הדברים שכיבכול היו "לא בסדר" רק כדי שיהיה שלום, ואמא שלי קיבלה את ההתנצלות.
לאחר חודש הכל חזר. אמא שלי שוב יצאה בהצהרות, עשתה סצנות מאוד תיאטרליות בבית כולל דפיקה על החזה עם המשפט "זה הבית שלי! ופה יכבדו אותי!", "הכניסה" לחברה שלי בקטנה כל פעם שהיא הגיעה (משפטים שנועדו להעליב).
ולבסוף הודיעה לי שהיא לא מוכנה להיות בבית איתה, "שהיא מגיעה אני הולכת."
יש לומר שאני לא רואה שום סיבה שאמא שלי תתנהג כמו שהיא התנהגה, ההתנהגות שלי חברה שלי מאוד נורמלית ומנומסת, אני מרגיש שאמא שלי פשוט לא מסוגלת לשחרר אותי. כל העניין מאוד פגע בקשר שלי עם חברה שלי ובחברה שלי בכלל.
בנוסף זאת הפעם השנייה שדבר כזה קורה, אמא שלי כבר העיפה חברה אחת מהבית.
אני מרגיש שאם אני לא יעשה משהו עכשיו כל החיים שלי הולכים להראות ככה.
עזרה דחופה,
תודה רבה, אבי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות לא נורמליות עם האם והחברה - תגובה
טלי מנדיוק13/10/2010לאבי,
אתה בחור צעיר ויכולת הביטוי והאבחנה שלך טובה.
אמא באמת מתקשה ומסרבת להיפרד ממך ומגיבה באלימות ובתוקפנות.
אני תומכת בך ומעודדת אותך ללכת לחיים שלך, למרות הקשיים.
מציעה לך לקבל מספר שיחות תמיכה וליווי מאש/ת מקצוע.
בהצלחה בשחרור לחיים שלך!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

