מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קשר בין חברותרונית אשטמקר18/10/2010
אני ממש בבעיה רצינית עם החברה.כביכול החברה הכי טובה.בערך 6 שנים שהינו ממש בקשר מצויין עד לפני כחודש היא פירסמה דבר מאוד אישי שלי שהיה ברשותה.ביקשתי מימנה שתחזיר לי איך היא סירבה ואמרה שזה שלה עכשיו.והיא יכולה לעשות בזה כל מה שעולה על רוחה.הסברתי לה שזה פוגע בי קשות והיא המשיכה להשתמש במילה לא.וכשאמרתי לה שזה פוגע בי ואני ממש לא מוכנה לקשר כזה היא אמרה שזה ממש לא מפריע לה ולא מעניין אותה זה עכשיו שלה והיא יכולה לעשות כל דבר.כמובן שניתקתי איתה את הקשר נפגעתי מימנה מאוד.ומה שמפריע לי זה שאני רואה אותה או את המשפחה שלה ואני ממש לא יודעת איך להתנהג.אח שלה מנסה לדבר איתי איך אני לא יכולה לשכוח ועדיין כואב לי ואני לא רוצה להיות איתה בקשר
מה עלי לעשות שאני רואה אותה או את המשפחה שלה?ואיך אני יכולה להסביר לאח שיעזוב אותי כי אני ממש מכבדת אותו רק שהוא חופר?
זה ממש מפריע לי אני חושבת על זה כל היום כי זה עדיין אוכל אותי מבפנים אני לא יכולה לשכוח ולדלג על הזה מה עלי לעשות
בבקשה עזרו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשר בין חברות - תגובה
ד``ר חיים היילפרין19/10/2010עשית את כל מה שיכולת לעשות במקרה זה - התנהגותה של חברתך הייתה בלתי חברית בעליל והחלטתך להתרחק ממנה נכונה. מובן שאת כואבת עכשיו את אובדן הקשר (גם עם משפחתה וכו') - מדובר באֶבל לכל דבר - אבל כשתקומי מהאבל תרגישי שלמה עם עצמך ותתפני לטפח קשרים עם חברות שמסוגלות להחזיר לך חברות. בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך אני אמורה להגיב?
רונית אשטמקר19/10/2010איך אני אמורה להגיב שאני רואה אותה או את המשפחה שלה?אני לא רוצה להרגיש רע עם עצמי
תודה שהחזרת לי תשובה במהירות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיך אני אמורה להגיב? - תגובה
ד``ר חיים היילפרין20/10/2010המרשם לתגובה הנכונה נמצא בלב שלך - היי עצמך והגיבי כפי שתרגישי. אני מניח שתרגישי רע בכל מקרה מעצם בגידתה של חברתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

