קשר בין חברות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קשר בין חברות
    רונית אשטמקר
    18/10/2010

    אני ממש בבעיה רצינית עם החברה.כביכול החברה הכי טובה.בערך 6 שנים שהינו ממש בקשר מצויין עד לפני כחודש היא פירסמה דבר מאוד אישי שלי שהיה ברשותה.ביקשתי מימנה שתחזיר לי איך היא סירבה ואמרה שזה שלה עכשיו.והיא יכולה לעשות בזה כל מה שעולה על רוחה.הסברתי לה שזה פוגע בי קשות והיא המשיכה להשתמש במילה לא.וכשאמרתי לה שזה פוגע בי ואני ממש לא מוכנה לקשר כזה היא אמרה שזה ממש לא מפריע לה ולא מעניין אותה זה עכשיו שלה והיא יכולה לעשות כל דבר.כמובן שניתקתי איתה את הקשר נפגעתי מימנה מאוד.ומה שמפריע לי זה שאני רואה אותה או את המשפחה שלה ואני ממש לא יודעת איך להתנהג.אח שלה מנסה לדבר איתי איך אני לא יכולה לשכוח ועדיין כואב לי ואני לא רוצה להיות איתה בקשר
    מה עלי לעשות שאני רואה אותה או את המשפחה שלה?ואיך אני יכולה להסביר לאח שיעזוב אותי כי אני ממש מכבדת אותו רק שהוא חופר?
    זה ממש מפריע לי אני חושבת על זה כל היום כי זה עדיין אוכל אותי מבפנים אני לא יכולה לשכוח ולדלג על הזה מה עלי לעשות
    בבקשה עזרו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קשר בין חברות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר בין חברות - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    19/10/2010

    עשית את כל מה שיכולת לעשות במקרה זה - התנהגותה של חברתך הייתה בלתי חברית בעליל והחלטתך להתרחק ממנה נכונה. מובן שאת כואבת עכשיו את אובדן הקשר (גם עם משפחתה וכו') - מדובר באֶבל לכל דבר - אבל כשתקומי מהאבל תרגישי שלמה עם עצמך ותתפני לטפח קשרים עם חברות שמסוגלות להחזיר לך חברות. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך אני אמורה להגיב?

    רונית אשטמקר
    19/10/2010

    איך אני אמורה להגיב שאני רואה אותה או את המשפחה שלה?אני לא רוצה להרגיש רע עם עצמי
    תודה שהחזרת לי תשובה במהירות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך אני אמורה להגיב? - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    20/10/2010

    המרשם לתגובה הנכונה נמצא בלב שלך - היי עצמך והגיבי כפי שתרגישי. אני מניח שתרגישי רע בכל מקרה מעצם בגידתה של חברתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו