כעס ואובדן שליטה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כעס ואובדן שליטה
    רוני
    19/10/2010

    אני אם לילד בן 3 מקסים ונהדר שזכה להרבה השקעה ב3 השנים הראשונות לחייו(נשארתי עימו בבית עד לגיל 3).
    הבעיה היא שאני מציבה גבולות אך בעלי נכנס יותר לעניינים מאז שהילד גדל ואז הוא טוען שאני כפייתית ונוצרים ויכוחים סביב הילד.
    הבעיה היא שאני מתרגזת מאד מהר ,נפגעת , בוכה (כאילו"נתפס"לי משהו במח)ואני באמוק.רק אחרי שאני נרגעת אני יכולה להבין עניין.
    זה מפריע לי כי לעיתים בכיתי וצעקתי ליד בני ואני רוצה שזה יפסק.אני רוצה להשתנות אבל לא יודעת איך. איך להתמודד עם התקפי הזעם?
    חשבתי על כדורי הרגעה טבעיים אולי פרוזאק?
    כיצד אוכל לטפל בבעייתי זו שאני נפגעת מהר מבעלי כאילו אין לי הגנות .
    למי לפנות מה לעשות ?אני רוצה ל ה ר ג ע!לא רוצה לפגוע יותר בילד שלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כעס ואובדן שליטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כעס ואובדן שליטה - תגובה

    טלי מנדיוק
    23/10/2010

    לרונית,

    איתך הסליחה על האיחור בתגובה.
    אני מקבלת הודעת מייל על שאלות חדשות ,ולעיתים יש פספוסים בהודעות.

    לשאלתך - את זקוקה לעזרה מקצועית, ולהדרכה.
    לגבי טיפול תרופתי - אכן כן.
    את יכולה לפנות מיידית לרופא המשפחה ותקבלי טיפול תרופתי מיידי.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו