התערבות הורים בבחירת חבר של בת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התערבות הורים בבחירת חבר של בת
    י.ה
    24/10/2010

    יש לי בת סטודנטית שנה רביעית לאחר שנינטשה לפני מספר חודשים על ידי
    חבר שיצאה אתו מספר שנים . לאחרונה הכירה במסיבה אצל חברה בחור
    שהוא ידיד של החברה הנ"ל והחלה להיפגש אתו.
    אנו כהוריה ביקשנו פרטים אודותיו אולם לא הצלחנו לקבל ממנה פרטים מאחר שסרבה
    הוברר לנו כי בעברו למד בפנימיה, לא שרת בצבא אולם עשה שירות לאומי.פעם אחת
    בתינו הזמינה אותו הבייתה אולם לא עבר את ה"מבחן" ואשתי מסרבת שתביא
    אותו אלינו.לטענתה הוא עובד מפרנס את עצמו מתנהג אליה יפה מאד ויש ביניהם
    כימיה.אני רוצה לציין כי ביתנו לא מספרת עליו את הכל מאחר וחוששת מתגובותינו
    נוצר מתח גבוה מאד במערכת היחסים ביננו לבת.
    אשתי חוששת מאד כי הבחור עבריין או עם בעיות נפשיות בשל העובדה שלא התגייס לצבא הבת טוענת כי בשל בעיות משפחתיות לא התגייס.המתח בבית גדול מאד
    והייתי מבקש לדעת כיצד עלינו כהורים לנהוג אני רוצה לציין עוד כי הבת ממשיכה להפגש אתו אצלו בבית וכן במקומות ציבוריים. החשש הגדול הוא כי מערכות היחסים עם הבת הולכת ומתדרדרת . אנא תשובתכם המהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התערבות הורים בבחירת חבר של בת - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    25/10/2010

    כהורים לילדה בשנות העשרים לחייה אתם די מוגבלים ביכולת שלכם לנווט את גורלה באהבה ובכלל. הצעתי לך היא לשבת עם אשתך והילדה לשיחת נפש ולשטוח בפניה את מכלול טענותיכם וחששותיכם. דיאלוג כן ופתוח שכזה יקדם את ההבנה ההדדית ועשוי להשפיע על מהלכיה או לחילופין לסבר את אוזניכם. גם במקרה שלא תגיעו להסכמות, המשיכו את הדיאלוג ועמדו לצידה ככל שניתן. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו