מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיות במשפחהרואן01/11/2010
שלום לכם אני בת 18 מבקשת עזרה ההורים שלי תמיד בסכסוך הבית שלנו נהרס מרוב בעיות כל יום בעיה כל יום דמעות ופחד אמא שלי חולה ועצבנית , אבא שלי עושה שטיות מדבר עם בנות וכשאמא מתלוננת להורים שלו מגלם תפקיד הבן אדם הצודק הטוב והנאמן לאשתו וביתו .. כל הזמן הייתי באה לצד אבא ואומרת לאמא אל תגזימי וכך עד ששמעתי את הבחורה שמדבר איתה .. בנוסף לזה תמיד יש סכסוך לגבי צריכות הבית (הכסף) אבא עשה ניתוח בלב אבל הוא עובד ומביא כסף ותמיד אומר אין לי אתם מבזבזים כסף הרבה , לא אומרת שהוא לא טוב אבל לפעמים לא יודעת מה יקרה לו ... אני והאחים שלי מאוד מפחדים ממנו , הקשר שלנו איתו לא קשר טבעי בן לאבא שלו , ואני אישית מרגישה שהוא לא אוהב אותי לפעמים מדבר איתי בצורה לא טובה , תמיד אני משלמת מחיר כשהוא בסכסוך עם אמא אם לא עשיתי לו אוכל יתעצבן עלי ותמיד אומר את עומדת לצידה של אמא ואת מעדיפה אמא עלי .. לא תאמינו הבעיות שבבתינו מ 20 שנה כבר !! התערבו הרבה אנשים אבל לא עזר באמת הגעתי למצב נפשי קשה , מה שווים חיים אלא אין טעם רוצה ללמוד אין לי חשק לפתוח ספר ... בנוסף לכל זה ידעתי לאחרונה שיש לי חור בלב ואני צריכה טיפול אולי ניתוח לא יודעת , לא מספיק את ההורים שלי ועכשיו אני חולה .. לא רוצה להמשיך מעדיפה למות ולא לחיות חיים אלה מי אחראי על המצב שלי על מצב האחים הקטנים שלי מה לעשות ???? המשאלה שלי מאז הייתי קטנה ללמוד משהו בתחום הרפואה כמו אחות מוסמכת למשל אבל עכשיו באמת מרגישה שאין לי חשק להשקיע וללמוד בשביל מה מרגישה סוף החיים שליי מאוד אוהבת לחיות מתארת לעצמי חיים שונים לגמרי מחיים אלה אני רגישה מאוד רוצה להיות יותר חזקה אך ?? תעזרו לי בבקשההההההה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות במשפחה - תגובה
טלי מנדיוק02/11/2010לרואן שלום רב,
את צעירה ועל כתפיך הרכות יש קשיי משפחה רבים.
אני ממליצה לך לגשת לקבל עזרה וליווי מאיש / ת מקצוע.
וכמובן, מאוד ממליצה לך ללכת ללמוד ולשכוח מכל הצרות.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

