ילדים שגדלו בלי אבא תמידי בבית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדים שגדלו בלי אבא תמידי בבית
    רונית אשטמקר
    16/11/2010

    בעלי עבד ממש קשה כדי לפרנס אותי ואת הילדים הוא נתן כמעט הכל.תמיד הילדים פחדו מימנו הם היו כמו חילים בבית ואני כמובן ראיתי את זה בצורה חיובית שהוא עייף ורוצה שהילדים יכבדו אותו וישמעו את מה שיש לו להגיד.וכמובן שידעו שהוא המחליט בבית והדעה שלהם לא כל כך חשובה.הילדים גדלו בביטחון ובחום ואהבה בכל הזדמנות הוא היה מגיע לבית הספר לדעת שהם בסדר ואין בעיה.אם הם ביקשו משהו הוא תמיד רץ בשבילם וקנה .אני תמיד הרגשתי שאני האמא שמנקה מכבסת כמובן לא עבדתי ותמיד הייתי עם הילדים בבית.ותמיד שהייתה בעיה עם אחד הילים הוא היה חייב לדעת הכל.תמיד אמרתי לילדים חכה אני אגיד לאבא כי זה מה שידעתי והתרגלתי ולפעמים אני שומעת את הילדים אומרים אותו הדבר
    היום הילדים שלי גדולים יחסית יש לי כבר שני חילים משרתים ביחידות מובחרות חשוב להם מה האבא חושב וכל דבר הם מתייעצים איתו
    הייתי רוצה שהילדים יעשו טעויות ויחיו את החיים כמו שבעלי חי
    המשפחה שלנו כל כך מאוחדת כמובן שבעלי דאג לזה כל כך טוב שהוא תמיד השווה את המשפחה שלי לשלו (המשפחה שלי מפוזרת בכל הארץ ורק במסיבות נפגשים לעומת שלו כל שבת)הילדים מקשיבים ורואים אותו כמו אליל בבית אני צאוד מפחדת מהעתיד שהיה לביתי חבר וכמובן יש לבעלי דרישות והיא יודעת את זה שהיא צריכה לצאת עם הגבר הכי טוב ומלומד ומצליח וברור שלא לצאת מהבית עם גופיה שחס וחלילה מישהו יראה אותה בלי בוגר שישגיח עליה כלומר אחד האחים
    אני ניסיתי לדבר עם בעלי בעניין אבל הוא חושב שבזכותו הילדים מצליחים ואני צריכה להיות גאה בדרך ובכלל בו
    אני לא יודעת אם הוא אמא חבר שוטר בבית אבל ממש מפחיד אותי המחשבה לעתיד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילדים שגדלו בלי אבא תמידי בבית - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    17/11/2010

    הבנתי את הפינה. מה השאלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השאלות

    רונית אשטמקר
    17/11/2010

    האם יש מצב להראות לילדים שלא תמיד צריכים להיות מושלמים?והאם יש דרך להפסיק שהאבא יחייה את החיים של הילדים?כי הוא ממש לא רואה את זה ככה ואיך אפשר לפתוח את העינים של הילדים שיש חיים בחוץ שינסו שיטעו שיצליחו בכוחות עצמם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השאלות - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    18/11/2010

    ודאי שצריך להראות לילדים שלא תמיד צריך להיות מושלמים (- וגם ככה הם מבינים זאת היטב). ויש דרך להפסיק שאבא יחיה את החיים של הילדים, בתנאי שהוא רוצה ומשתף פעולה, כמובן, ובסיוע איש מקצוע - מספר פגישות עם פסיכולוג או מטפל משפחתי יספיקו. ואל תדאגי - הילדים שלך יפתחו מהר מאד את העיניים כשיצאו מהבית; הם ינסו ויטעו ויצליחו בכוחות עצמם אם ירצו ואם לא ירצו...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו