מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זוגיות בצל ילדים מנישואין קודמיםשלי04/12/2010
שלום רב,
בעלי ואני נשואים מזה שנתיים וחצי, שנינו בשנות ה-40 לחיינו.
עבורי אלו נישואין ראשונים, אין לנו עדיין ילדים משותפים (נמצאים בטיפולי פוריות כבר למעלה משנה).
לבעלי ילדים מנישואים קודמים, בני 14 ו-13.
כאשר היו צעירים יותר, היו מגיעים פעם בשבועיים בצורה מסודרת.
באמצע השבוע לא יכלו להגיע משום שהם גרים רחוק מאיתנו.
בשנה האחרונה, לאחר שגדלו, לכל אחד יש את חייו, חבריו ותחביביו (שניהם משחקים כדורגל בשבתות), כך שנוצר מצב שהם מגיעים בכוחות עצמם באמצע השבוע, וכל סופ"ש ילד אחר מגיע. מה שלא מותיר לבעלי ולי שבת אחת לבד...
הילדים מקסימים בסה"כ ואנחנו מסתדרים מצויין, הבעיה היא בעלי
שלא יודע להציב להם גבולות. אין דבר שהם מבקשים,שיבוא, שייקח, שיחזיר, שיחכה,
שיקנה והם מקבלים תשובה שלילית - שזה גרוע בפני עצמו בכל מה שקשור להצבת גבולות.
בעלי איש טוב עם לב גדול, כך שהוא נקרע בין כל העולמות...
אני מסבירה לו שהוא חייב לדעת להתנהל איתם, לדעת גם להגיד לא לפעמים
אבל הוא יעשה הכל על חשבונו, חשבוני וחשבון הזוגיות שלנו לרצות ולפצות אותם.
חייבת לציין, שאין קשר בינו ובין אימם של הילדים. מדברים רק כשצריך או כשיש בעיה.
הריבים שלי איתו הולכים ומחמירים סביב נושא זה, ולמרות שאני מרגישה סוג של "קורבן" שמשלם פה מחיר כבד, עדיין יש לי ייסורי מצפון נוראיים ואני מרגישה סוג של מפלצת שכועסת עליו בגלל שהוא מבלה זמן עם הילדים שלו.
כל שבת בבוקר הוא הולך למשחק כדורגל, חוזר בצהריים עם אחד הילדים או עם שניהם
ופשוט אנחנו לא עושים כלום.... כנשוסעים לחו"ל פעם בשנה, זה הזמן היחיד שאנחנו לבד.
אני מרגישה חסרת-אונים.
האם התחושות שלי לא הגיוניות? אני מרגישה רע עם עצמי מכל הבחינות אבל מצד שני הזוגיות הטרייה שלי הולכת ומתפוררת לנגד עיני....
מה עלי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זוגיות בצל ילדים מנישואין קודמים - תגובה
ד``ר חיים היילפרין05/12/2010אופי הקשר עם ילדי בעלך תלוי רק בשניכם ובהסכמה שביניכם. שוחחי עם בעלך על תחושותיך הקשות - שיחת נפש "על כוס קפה" או בהליכה על שפת הים, לא לאחר ויכוח - ונסי להגיע איתו להבנה ולסיכום מחייב על חלוקת הזמן איתך ועם ילדיו (בכיוון של חמישים-חמישים - שבת כן שבת לא או שבת בבוקר איתם ואחה"צ איתך וכד'). אם אינך מצליחה להגיע איתו להסכמה, אל תהססי לפנות לפסיכולוג/ מטפל זוגי (עדיף יחד איתו, ואם אינו מעוניין, בלעדיו) לקבלת ייעוץ והכוונה. בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

