גידול ילדה בת 3 להורים גרושים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גידול ילדה בת 3 להורים גרושים
    אורית
    09/12/2010

    ערב טוב,

    אני גרוש כשנה ויש לי בת בת 3 כשאני וזוגתי לשעבר נפרדנו היא הייתה כמעט בת שנתיים.
    כבר מעל חצי שנה שבתי גרה עם אמא ושלה בן זוגה החדש .
    לאחרונה ילדתי החלה לומר באופן עיקבי ובתדירות די גבוהה שהיא אוהבת אותי ומתגעגעת אליי. מבלי שאני מעלה את הנושא היא אומרת לי ולהוריי (סבא וסבתא) שאנחנו חברים שלה ושבן הזוג של אמא שלה הוא לא חבר שלה וגם את אמא היא לא רוצה.
    אני רואה את ביתי שבוע אחד 3 פעמים בשבוע מתוכם יומיים היא ישנה אצלי ושבוע אחד 3 לילות היא ישנה אצלי.

    האם היא מנסה לומר לי שיש איזה בעיה בבית שהיא במצוקה כלשהיא?
    אשמח לתשובה אני מודאג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גידול ילדה בת 3 להורים גרושים - תגובה

    טלי מנדיוק
    09/12/2010

    לגדי שלום,


    הבת שלך מאוד צעירה בגיל, ולמרות זאת עוברת תהפוכות גדולות בחייה.
    גירושין של הוריה הדמויות המשמעותיות ביותר, זוגיות חדשה לאם ועוד.
    המסר שלה אליך הוא מסר של אהבה, געגוע, ורצון שתהיו אתה ואמא שלה והיא ביחד. שזו הכמיה הטבעית של כל ילד / ה באשר הוא.
    עם זאת, אני סבורה שאתה צריך לשתף את האמא, ולגשת לשיחת יעוץ מלאה עם איש מקצוע.
    אם אתה מודאג, עליך לברר ביסודיות האם הילדה מבטאת מצוקה שמעבר לרגיל.
    שתף את האמא וגשו יחדיו לאיש מקצוע להתייעצות.

    הרבה הצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו