יחסים עכורים עם אימי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יחסים עכורים עם אימי
    מיכל
    27/12/2010

    אימי בת 65 גרה לבד מזה שנים.
    אני בת יחידה בעלת משפחה (בעל ושני ילדים, שלישי בדרך).
    במהלך ילדותי חוויתי הרבה ביקורת מצד אימי למרות היותי ילדה ממושמעת מה שהוביל לגיל התבגרות מרדני לטענתה (הכל יחסי - בסה"כ לא התעניינתי בלימודים ולמרות זאת סיימתי לימודים אקדמאיים בהצלחה ואני עובדת בעבודה מצויינת ומספקת).

    במהלך השנים חוויתי טראומות שונות.
    לאחר עבודה עצמית רצינית (ללא כל עזרה מקצועית) והסקת מסקנות, הגעתי לתוצאה מספקת. אני אדם שלם ושמח בחלקו.

    הנקודה היחידה שאינה פתורה היא נושא אימי. היחסים ביננו קרים. אני מרגישה שהעבר מרחף מעלינו ולמרות כל נסיונותי אני לא מצליחה לשלוט ברגשותי כלפיה.
    יש לי תחושה שיחסה אלי קר ולא מפרגן. אני לא מצליחה להבין כיצד אין לה שום רצון לשנות את יחסה כלפי למרות שאני ביתה היחדיה.
    מה ניתן לעשות? בעלי טוען שלא תהיה לי יכולת לשנות את יחסה אלי אך לאור נסיוני האישי, אדם כן יכול להשתנות. מה דעתכם?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יחסים עכורים עם אימי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יחסים עכורים עם אימי - תגובה

    טלי מנדיוק
    27/12/2010

    למיכל,

    כל הכבוד על הצלחתך בחיים, הדבר איננו מובן מאליו בנסיבות שתיארת.

    לגבי הקשר עם אמך:
    קשר הוא מערכת יחסים הדדית.
    נשמע שאת לוקחת 100% אחריות לקשר.
    ומה עם ה - 100% שלה?
    את יכולה לקחת אחריות רק על עצמך, אך לא על אחרים.
    נשמע שזוהי היכולת של אמא שלך.
    זה כנראה ה - 100% שלה.

    האם אמך תרצה ללכת למספר שיחות איתך?
    אם כן אני ממליצה על טיפול באימגו (כנסי לאתר שלי יש שם הסבר).

    בהצלחה,
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו