בעיות עם אבא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות עם אבא
    יעל
    30/12/2010

    אני בת 15 וחודשיים.
    לפני 3 שנים אבא שלי נטש אותי, את אמא שלי, ואת האחים שלי לבד.
    הוא עזב לחו"ל בשביל המאהבת שלו.
    ב3 שנים האחרונות שמרתי איתו על קשר ואפילו טסתי אליו לחו"ל לבקר אותו, היחסים בינו לבין אמא הם לא טובים, הוא גם לא מתחבר לאחים שלי במיוחד.
    בשנה הראשונה מאז שהוא עזב אותנו היה לי מאוד קשה, כילדה בת 12 גידלתי תאומים בני חודש, לא יצאתי עם חברים, והפסדתי את הילדות שלי, בשנה השניה אחים שלי גדול ונהיה יותר קל, אבל בכול מקרה איבדתי את הילדות שלי ואת זה אי אפשר להחזיר.
    אני עדיין מגדלת את הילדים ועזורת לאמא שמנסה לפרנס אותנו בכול כוחה.
    לפני שנה אבא ואמא דיברו והחלטנו שאנחנו עוזבים את הארץ בתאריך מסויים, כעבור חצי שנה, אבא שכח מההבטחה, כאשר אני כבר נפרדתי מכול החברים שלי לשלום כי אני עוזבת.
    הוא הפקיר אותנו ולא טסנו, הוא אמר שהוא ידחה את זה ונעבור בסוף בתאריך חדש.
    הודעתי לחברים שלי שוב, עברתי השפלה מטורפת בבית הספר, אבל עכשיו כולם יודעים שאני עוזבת במרץ.
    אתמול קיבלית הודעה מאבא, שזה שוב פעם נדחה, ואני לא מסוגלת לעבור את ההשפלה הזאת שוב, כילדה בת 15, מול כול הילדים בבית הספר. אמרתי לו את זה והוא אמר שזה שטויות, הוא לא מבין את גודל הבלאגן שהוא השאיר במשפחה.
    אני ניקתי אחריו כול ה3 שנים האלה ונמאס לי.
    איך אני יוצאת מזה? אני רוצה לעזוב את הארץ, ואני לא רוצה שוב לחוות השפלה בבית הספר אז החלטתי שאחרי שהתאריך יעבור, אני לא אודיע לאף אחד ופשוט אפסיק ללכת לבית הספר. מה עושים? נשבר לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות עם אבא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות עם אבא - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    31/12/2010

    הדבר האחרון שאת צריכה זה להפסיק ללכת לבית הספר ובכך להעניש את עצמך ולהרוס לעצמך עוד יותר את החיים בגלל השטויות שאבא עושה. מכתבך מעיד על היותך נבונה, בוגרת, רגישה ואוהבת - באמת, ילדה מקסימה - והגיע הזמן שתפסיקי לקחת אחריות על אביך ולשלם על מעשיו. את לא צריכה להתבייש בעובדה שאביך חסר עמוד שדרה ומתעתע, ואם הייתי במקומך, הייתי גלוי לגמרי עם חברי הקרובים ומספר להם את כל האמת. בדרך זו אני הייתי חי "נקי" וגם מקבל את התמיכה והעידוד להם הייתי זקוק מול כל האכזבות האלה. במקביל, כדאי לך לשוחח ולקבל תמיכה והכוונה ממבוגרים אחראיים אחרים בחייך - קרובי משפחה, יועצת ביה"ס, פסיכולוגית וכיו"ב. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו