חורף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חורף
    רונה
    09/12/2007

    בחורף מחשיך מוקדם ואני המון נמצאת לבד בבית (כי אני גרה לבד) והאמת שזה מאד מדכא אותי. ואני נוטה לשקוע בבית ולא לצאת כלל. להתעצל ולהרגיש תחושות של חוסר אונים ובדידות. בקיץ הכל משתנה. אני יודעת שיתכן שזה קשור למצבי המשפחתי (אני לבד בת 33) ולכך שהחורף מעצים עבורי דברים שיייתי רוצה לשנות. אבל הא ם אפשר להתגבר על זה בדרך כלשהי כי המצב קיים ואני מפחדת לשקוע בדיכאון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חורף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרונה

    טלי מנדיוק
    09/12/2007

    לרונה שלום,


    אכן החורף מגיע, ויש עימו סוג של התכנסות.
    מחקרים אף מראים שפחות שמש זה אומר פחות אור למוח, ופחות חומרים כימיים משמחים שמופרשים מהמוח.
    (אזרחי מדינות קרות ואפורות סובלים יותר מהפרעות דכאון)

    אולם, אנחנו פה במדינה שטופת שמש. שלמרות שמחשיך מוקדם, ופה ושם יש אפור, בסך הכל יש הרבה אור ושמש. גם בחורף. מהבחינה הזו אנחנו ברי מזל!!!

    עצתי לך היא כמובן לא לוותר לעצמך. להכניס את עצמך לאורח חיים בריא ופעיל.
    עבודה, ספורט, חיי חברה, תזונה בריאה וכו'...
    אם קשה לך לבד, הייתי מציעה לקבל עזרה וליווי מיקצועי.

    כל זאת, יגרמו לך להרגשה טובה ומאושרת - וימנעו כל סיכוי לדיכאון.

    חורף חם נעים ושמח!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו