למה אני נפגעת מהר מאוד ומתיאשת?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • למה אני נפגעת מהר מאוד ומתיאשת?
    ARUI147
    10/01/2011

    למה אני רגישה מכל מילה שאומרים לי בתוך הבית. רק בבית .נעלבת, נפעגת ולוקחת את זה קשה כמו למשל הבן זוג.. מרגישה שהוא רע .לא מתחשב יש בי כעסים עליו מרירות. אומר לי אני לא נגדך בכלל אני אוהב אותך. אני רק לטובתך ועם אני מעיר הערה לך זה רק מתוך דאגה ולא .אני לא נגדך. ואצלי, אני לא רואה את זה ככה. אפשר לדעת האם אני מזגימה? אני סובלת מדיכאון אבל מתפקדת כמובן כשיש אנשים לידי, ועד כדי כך שגרם לי לעשות קצת שטויות. סף הסבלנות שלי נמוך מאוד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אני נפגעת מהר מאוד ומתיאשת? - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    11/01/2011

    השאלה הרלבנטית היא לא למה את כל כך רגישה ופגיעה אלא מה עושים כדי שלא תפגעי ותגיבי אחרת... עצתי לך היא לפנות לטיפול פסיכולוגי (שיחתי) אצל פסיכולוג קליני. נכונה לך חוויה צמיחה במהלכה תעבדי את הסיבות לפגיעות שלך ותלמדי להציב גבולות ולבנות מערכת יחסים בריאה יותר עם בן הזוג. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו