שביתה=טירוף מערכות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שביתה=טירוף מערכות
    רוני
    12/12/2007

    שלום רב, יש לי שני ילדים בגילאי העשרה, האחד בכתה י"א והשני בח'. מאז השביתה נראה לי שהםירדו מהפסים. הולכים לישון מאוחר, מסתובבים כמו בטלנים כל היום, מוציאים כסף על שטויות - כמו מתבגרים רגילים, רק במינון קיצוני . לא משנה מה אני ואבא שלהם אומרים להם - אני מרגישה שאני לא שוטלת בהם, ובעיקר אני חוששת שהחזרה לשיגרה תהיה להם קשה. איך להחזיר אותם, אפילו מעט, למסלול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שביתה=טירוף מערכות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרוני

    ד``ר חיים היילפרין
    12/12/2007

    השביתה במערכת החינוך אכן גובה מחיר בלתי נתפס מהילדים השובתים-מאונס ומחייבת הורים להיערך במערך חירום כדי לצמצם את נזקיה. החזרה למסלול מתחילה בחזרה לשגרת יום-לילה נורמטיבית (הדרך הפשוטה ביותר להשיג זאת היא להעיר אותם בבקרים, למרות המחאות), ולמלא ככל שניתן את החלל שבסדר יומם בפעילות בונה – חשבי מה את עושה כל שנה בחופש הגדול – שיעורי עזר, פעילויות עם חברים, עבודות בית, תחביבים, עבודה בשכר, טיולים, וכל פתרון יצירתי אחר. ואל חשש, כאשר השביתה תיגמר הם ישמחו מאד לחזור לשגרה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו