אמא מבולבלת מאוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אמא מבולבלת מאוד
    אתי סלח
    31/01/2011

    אני אמא ל3- ילדים בני 13, 10 ו-4.
    בני בן העשר סובל מסיפטומים של הפרעת קשב וריכוז ללא ממצאים נירולוגים, אלא כנראה על בסיס ריגשי. אנחנו מטופלים איתו בכל מיני דרכים כבר מגיל 3.
    לאורך כל האיבחונים בחלקם המליצו לנו על הדרכת הורים וטיפול משפחתי.
    השנה ביתי הקטנה עלתה לגן עירוני וגם שם בעקבות התנהגות של הילדה הממליצה הגננת על טיפול משפחתי...אז אני חושבת לעצמי אולי באמת הבעיה היא אצלנו ההורים וצריך לעשות את זה. מה זה אומר? במה זה כרוך? ואיך עושים את זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אמא מבולבלת מאוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמא מבולבלת מאוד - תגובה

    טלי מנדיוק
    31/01/2011

    שלום רב,

    לאור פנייתך אני באמת חושבת שאתם צריכים לגשת לקבל הדרכת הורים.
    הדרכה הורים - כשמה כן היא , פגישות בהם משוחחים עם ההורים על התנהגות הילדים, מצבם הרגשי, על התנהגות ההורים והרגשתם - וביחד בונים תוכנית למשפחה כולה.

    זה כרוך בד"כ בתשלום, וכמובן לחפש איש/ת טיפול המתאים לכם.

    דבר נוסף, אני אישית בעד הדרכת הורים (הורים + מטפל/ת בחדר הטיפולים) ולא טיפול משפחתי (הכולל ישיבה של ההורים והילדים ביחד בחדר הטיפולים).

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו