עזרה דחוףףףף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחוףףףף
    תמי30
    06/02/2011

    שלום
    אני נשואה 5 שנים + 1
    הבעיה שלי התחילה מיום הארוסין. ההורים שלי לא הסכימו ולא קבלו את בעלי בגלל שאני אגור רחוק מהם. הוא ידע מזה וכעס עליהם הרבה. גם היום, אם אני מבקשת לבקר אותם, תמיד הוא אומר לי, "לא אין לך זכות לבקש"... אני רואה אותם כול 4 חודשים ואפילו יותר. אבא עכשיו חולה מאוד בטיפול נמרץ; בקשתי ללכת ולהשאיר אותם בצד ובעלי לא הסכים. הולכים לבקר כמו זרים. הוא כול זמן מדבר עליהם, "הורים שלך עשו ככה" וכו' ועושה עצמו שהוא מלאך. אני רוצה לפתור בעיה הזאת בגלל שאני התעיפתי מכול זה. אם הוא מדבר איתם ומציא כול הכעס שהוא נפגע מהם זה יעזור??
    גם הוא מראה להם שהם לא עשו שום דבר איתו
    מה עלי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחוףףףף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחוףףףף - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    07/02/2011

    ברור שאם יכולת לגרום לבעלך לשוחח עם הוריך ולפתור את הבעיות ביניהם זה היה הדבר הכי טוב. (האם ישנם קרובים אחרים או "זקני העדה" שיכולים לסייע לעשות ביניהם "סולחה"?) בסופו של יום, אם בעלך אינו מוכן לדבר עם הוריך באופן פתוח וקונסטרוקטיבי, אני מציע לך להפסיק להתאמץ לגשר ביניהם, להתאבל על הנתק (= ללמוד לקבל ולהשלים איתו), ולמדר את חייך ככל שניתן בינו לביניהם. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו