ויכוחים בין ההורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ויכוחים בין ההורים
    ר
    06/02/2011

    לבעלי ולי יש לאחרונה וויכוחים רבים על נושאים מגוונים.
    הבעיה היא בתנו הבכורה (7.5). תמיד כשמתחיל וויכוח היא נגשת אלי מתחננת שנפסיק ואומרת שזה מלחיץ אותה. אם היא רואה שאני עומדת להעיר משהו לבעלי היא תרוץ לעשות במקומו העיקר שלא נתווכח. אמרתי לה לא פעם שזה שאנחנו מתווכחים זה כי אנחנו לא מסכימים אבל עדיין אוהבים...
    הקטנה לשנו בת 4.5 ולה זה כלל לא מפריע. מה לעשות? למה היא לוקחת את זה כ"כ קשה?
    בעלי מתווכח לא נעים, יוצאים לו משפטים "מחר ברבנות" מצידי אל תחזרי" אבל אח"כ הוא מייד נרגע. היא יודעת שאני לא מתייחסת כבר למשפטים האלה... אני חייבת לציין שלמרות שזה לא נשמע. אני הדמות החזקה בבית.. ואין תחושה של איזה מסכנה אמא כי אבא מדבר ככה. מה לעשות?? אני דואגת לה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ויכוחים בין ההורים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ויכוחים בין ההורים - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    07/02/2011

    בתך לוקחת את הויכוחים עם בעלך קשה כי הויכוחים ביניכם נשמעים קשים (מאד)... משפטים כמו "מחר ברבנות" או "מצידי אל תחזרי", גם אם בעלך אינו מתכוון למה שהוא אומר ואת אינך מתרגשת מהם, הם משפטים קשים שהילדה מבינה ולוקחת, בצדק, במלוא הרצינות. ודאי שזה בסדר ללמד את אמנות הויכוח לילדים ולהדגים להם את אופציית אי ההסכמה בין אוהבים וכיו"ב, אבל אל תשלי את עצמך - התייחסי לביטויי המצוקה של בתך כמדד האמין ביותר להלך הרוחות בבית. אם היא מראה סימני מצוקה או פחד, סימן שהויכוח עם בעלך חדל להיות שיחה קונסטרוקטיבית ואתם חייבים להפסיקו לאלתר (לפחות בנוכחותה). בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו