מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוק של הגיסרונית אשטמקר17/02/2011
בזמן האחרון נכנסנו לאזשהו מצב לא נעים עם הגייס.אחותי לא מאושרת היא סבלה מימנו בשקט וכשהתערבנו כלומר חלק מהאחים זה הגיע למצב שהמשטרה הייתה גם מעורבת.הוא ראה את זה ביין פוגעת שזילזלנו בו שלא כיבדנו אותו כמובן הכל היה לטובת אחותי
ולפני שהגענו אלים הוא הספיק לבקש סליחה אפילו לפנק אותה.וכמובן שאנחנו לפני שפעלנו ניסינו הכל כלומר להסייג אותה לשאול לשלומה וכשהיא לא ענתה עלו לנו מחשבות מפחידות.כלומר הענינים בינהם ממש מתוחים (היא הייתה אישה מוכה שאת זה לא סיפרתי)
אז הגענו למצב שגייסי לא מעוניין שנכנס אליו לבית או שניתן לאחותי דברים אפילו לאחיין לא.ושלא נדבר הוא מנתק את הטלפון בפנים
אחותי כבר לא מעוניית להלחם בו היא רוצה את השקט שהיא חלמה עליו אפילו אם זה כולל השפלה בשפה מזלזלת ופוגעת היא לא מוכנה לעמוד.
אנחנו בקשר טוב עם אחותנו והוא הפגוע והכואב בכל הסיפור
מה הייתם מצעים עשות במצב כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוק של הגיס - תגובה
טלי מנדיוק17/02/2011שלום רב,
לעודד ולתמוך באחות שלכם ללכת לטיפול, במרכז נגד אלימות במשפחה, הקרוב לבית מגוריה.
בכל איזור יש מרכז כזה בארץ, שם היא / הם יקבלו עזרה מקצועית נכונה.
בנוסף, בכל פעם שאתם חושבים שהיא בסכנת חיים, יש לדווח מיידית למשטרה.
בהצלחה,
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה עושים?
רונית אשטמקר17/02/2011מה עושים במצב שהיא מפחדת שיפתרו אותו מהעבודה?או איך החברה יסתכלו עליו היא מפחדת מהבוז של האנשים היא רוצה לשמור על כבודו למרות שזה המחיר שהיא משלמת
היא הגיעה למצב שתגיד מה שאתה רוצה עשה מה שבא לך העיקר תעזוב אותי בשקט.
אני מבינה שהמצב חמור אפילו הערבנו את המשטרה איך היא לא הייתה מוכנה להודות כי היא פחדה שיכלאו אותו ולא היה להם משכורת באותו חודש.היא אומרת שאין סכנה לחייה
האם יש דרך להסביר לה כי אנחנו מבינים שגבר מכה הוא לא ישתנה בלי עזרה הוא תמיד ישאר כזה למרות שהוא אומר אחרת
מה דעתכם האם באמת הוא ישתנה בשביל המשפחה?ומה עוד אפשר לעשות האם להמשיך להתערב למרות שהוא לא רוצה אותנו בחיים שלהם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה עושים? - תגובה
טלי מנדיוק17/02/2011העזרה הכי גדולה להפנות אותה לקבל עזרה במרכז נגד אלימות במשפחה.
ולתת לה הגנה במקרה של סכנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

