עזרה לאחי...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה לאחי...
    מישהי
    23/02/2011

    אחי התאום ואני לא מדברים כבר יומיים..(אנו בני 14 וחצי)
    יותר נכון,אני לא מדברת איתו יומיים..
    אז אספר עליו קצת:
    הוא גבוה,תלמיד ממש ממש ממש טוב (ממוצע 95 בתעודה!) ,מנגן בגיטרה חשמלית!..
    נשמע טוב עד לכאן נכון?
    אז זהו שזה ממש לא טוב.... מבחינה חברתית אחי מעדיף לבלות מול המחשב בארבע קירות מאשר להיות איתנו-המשפחה שלו,או עם חברים..
    ואני עוזבת את עניין החברים כי אני לא רוצה להתערב לו בזה..
    אבל נמאס לי מזה!!
    כל בוקר שהוא קם (אחרי שמכריחים אותו לקום...) הוא מתלבש בשכיבה והולך למקלחת כמו מומיה!
    הוא בקושי מדבר בבוקר..
    שההורים מגיעים מהעבודה הוא אפילו לא יוצא להגיד להם שלום!!!
    ושמתי לב ש*בכל פעם* שאנחנו יוצאים למקומות עם משפחה,או שיש לו הזדמנות לצאת עם חברים הוא מתרץ שכואב לו משהו..
    אבל שהוא יושב במחשב באופן פלא לא כואב לו כלום!
    נורא קשה לו להתבטא,גם שאני צריכה עזרה בשיעורים נורא קשה לו להסביר לי.....

    והבעיה הכי הכי גדולה -שהוא לא מודע לבעיות שלו!!!
    אם אני אגיד לו שהוא לא יוצא מהחדר והוא צריך לצאת (ואמרתי לו) הוא יגיד לי "טוב... אז אני אצא.....מחר (ולא יוצא)" או מבט מזלזל של "אני לא כזה.."

    לכן אני לא מדברת איתו!! אני רוצה שהוא יבוא אליי ושהוא יבקש לעשות איתי שיחה בעוד שהוא מודע למה שהוא עשה..
    ביינתים הוא רק עושה את המצב גרוע יותר..(מציק לי כי הוא יודע שאני לא מגיבה .. ומוציא אותי מדעתי)
    וההורים? ההורים תמיד "מאיימים" לסגור לו את המחשב, מה שהם לא עושים..

    אני לא יודעת מה לעשות!! עזרו לי בבקשה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה לאחי...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה לאחי... - תגובה

    טלי מנדיוק
    23/02/2011

    מישי יקרה,

    נגעה לליבי הדאגה האמיתית שלך לאחיך התאום.

    אני מסכימה איתך שאולי 'משהו עובר עליו', ומן הסתם הוא גם בתקופת גיל ההתבגרות (ומי כמוך יודע מה היא), ונתון לשינויים גדולים בחייו. גם בחלק הפיזי של הגוף שלו, וגם בנפש שלו.
    גיל ההתבגרות הוא גיל מאוד סוער ומבלבל, ומתבגרים מגיבים אליו בצורות שונות. זה שאתם תאומים לא אומר שאתם זהים באישיות שלכם וכו'.
    כוונתי היא שכנראה הוא עובר את התקופה אחרת ממך.

    בנוסף, וליתר בטחון הייתי מציעה לך לתקשר איתו כל הזמן. הרבה שיחות, הרבה פידבקים, מה את חושבת / רוצה / מציעה - שהרי את האדם הכי קרוב אליו עלי אדמות.
    ודעתך היא החשובה ביותר עבורו.
    תבררי אם יש משהו שמטריד אותו, או האם מדובר באמת בתגובה של גיל ההתבגרות.

    נסי לשתף את הוריך בדאגותיך ואם זה לא עוזר שתפי מבוגר אחר כגון יועצת בית הספר, דודה, סבתא...

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום

    מישהי
    24/02/2011

    היי,תודה רבה רבה על התשובה!!! :)
    אני אנסה לעשות את מה שאמרת :)

    בנוסף למה שכתבתי..הוא מוקף בחדר שלו במכשירי טכנולוגיה: מחשב חדש,סוני פלייסטיישן 3,פלזמת lcd וקונסולת wii ויש לו חדר חדש ,גם עכשיו קנו לו פלאפון חדש ועכשיו אפילו כאשר הוא לא בחדר הוא שומע מוזיקה בפלאפון,כמעט כל הזמן!
    הוא תמיד אהב מחשב,ואני לא חושבת שמשהו מטריד אותו,אולי יש לו איזה שהיא בעיה?
    הוא לא אוהב לתקשר,הוא אומר שהוא לא רגשן ולכן הוא לא אוהב שיחות רגש,
    פעם הוא אמר לי שהוא לא רוצה לשחק איתי במשחקים,בגלל שאני אחותו..
    הוא כל הזמן מנסה להמנע מתקשורת..
    זה משגע אותי
    אשמח אם תעני לי שוב :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום - תגובה

    טלי מנדיוק
    24/02/2011

    אני חוזרת שוב על אותה הצעה שהצעתי קודם....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו