מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רגרסיה מגמילה מטיטוליםמיטל23/02/2011
שלום
בתי בת שנתיים ו- 10 חודשים גמולה כבר כמעט שנה מטיטולים.
תהליך הגמילה היה קל ומהיר מאוד
בחודשיים האחרונים חלה רגרסיה בנושא הפיפי
מדובר על מספר פעמים רב ביום וזה כולל את השהות בגן (מחליפים לה לעיתים 3 מכנסים ביום )
לא חל שינוי משמעותי בחיי היום יום שלנו לכן לא ברור לי השינוי
עשינו לה בדיקות שתן ויצא תקין
אין לי מושג איך לקבל להתנהג ולהגיב לתופעה הזאת
אני מנסה לדבר איתה על זה אך היא מיד משנה נושא או שפשוט הולכת
ניסיתי גם לשלב פרסים וזה לא עזר
לציין כי שקלתי לחזור לשים לה טיטול אך התגובה שלה לא איפשרה לי היא בכתה נורא והתנגדה אז ויתרתי.
אודה לעצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגרסיה מגמילה מטיטולים - תגובה
טלי מנדיוק23/02/2011שלום רב,
הגמילה מחיתולים היא תהליך ארוך וטבעי.
סופו של התהליך הוא בבשלות של הסוגרים באברי המין (שרירים) וכן בהורמון במוח האחראי על עצירת השתן.(גיל 6-7)
בתוך כל התהליך יש עליות וירידות, יש תקופות 'טובות' ופחות 'טובות'.
אין הצדקה שילדה בת שנתיים ו - 10 ח' תהייה לגמרי גמולה.
אין עדיין בשלות פיזית ונפשית. (חייתם באשליה)
לכן, בכל פעם ש"בורח" לה, יש לנחם אותה ולא לכעוס עליה (לומר לה: "לא נורא בפעם הבאה את תשיגי את הפיפי").
בשום פנים ואופן לא להחזיר את החיתול.
ומומלץ לתגמל אותה בכל פעם "שהיא משיגה את הפיפי " (לעשות תחרות בינה לבין הפיפי) (לתת מדבקת סמיילי).
להקפיד שגם בגן שומרים על כללים אלה, ולא חלילה מראים לה כעס או אכזבה.
הילדה בתהליך גמילה נורמאלי בריא וטבעי לחלוטין.
בהצלחה!
טלי מנדיוק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרגרסיה המשך
מיטל24/02/2011קודם כל תודה על ההתייחסות אני איישם את מה שרשמת
דבר שני ששכחתי לציין זה שבבית הפספוסים קורים בדרך כלל כשהילדה באמצע משחק או תוכנית טלויזיה וכמה שאני מסבירה לה שהמשחק יחכה והתוכנית לא תמשיך עד שהיא תחזור זה לא עוזר
ורציתי לשאול אם כדאי לשים לידה סיר שככה היא לא תפסיד את התוכנית ואולי גם לא תפספס* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרגרסיה המשך - תגובה
טלי מנדיוק24/02/2011לא.
ממש לא.
היא צריכה לדעת שהמשימה שלה בשנים הקרובות זה "להשיג" את הפיפי.
כשהיא משיגה, היא מקבלת פידבק חיובי (חיבוק, "כל הכבוד", סמיילי)
כשהפיפי משיג אותה, היא תקבל חיבוק ונחמה, ועידוד שבפעם הבאה היא תשיג.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

