ילד נוסף?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד נוסף?
    מיכל
    25/02/2011

    לי ולבעלי יש זוגיות חזקה וטובה ויש לנו תאומים בני 5.
    בעלי הוא אבא מאוד מסור ושותף מלא בגידול הילדים הרבה יותר מכל הזוגות שמסביבנו. חווית גידול התאומים היתה קשה והגענו עכשיו לתקופה קלה יותר, בה הילדים הרבה יותר עצמאיים ואנחנו התחלנו לחיות ולבלות יותר.
    אני מאוד מאוד רוצה ילד נוסף, ובעלי לא מוכן לשמוע על כך...
    חווית גידול התאומים לקחה אותי למקום של רצון לחוות גידול של ילד אחד, מה גם שאני חושבת ששני ילדים זה מעט. הוא מבחינתו התחיל להנות מהתקופה הקלה יותר והוא רוצה שנהנה מהילדים ומהחיים ולא לחזור לתקופת גידול תינוקות.
    בנוסף, התאומים באו אחרי טיפולי פוריות קלים, מה שאומר שאני גם לא יודעת תוך כמה זמן נצליח להכנס להריון אם בכלל (לא נראה לי שיש מצב שנחזור לטיפולי פוריות), כך שאני מרגישה שאין לי זמן לחכות למצב שאולי בעוד שנה -שנתיים הוא ירצה. אמרתי לו גם שבילד השלישי אני מוכנה לקחת על עצמי הרבה יותר, חופשת לידה ארוכה וכד'.
    אשמח לשמוע את דעתכם...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד נוסף?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד נוסף? - תגובה

    טלי מנדיוק
    25/02/2011

    למיכל,

    כאישה וכאמא אני מבינה אותך מאוד, וכמובן מזדהה איתך.
    אולם כמטפלת זוגית, אומר לך שהריון הוא החלטה זוגית. שלך ושל בעלך.
    יש לך אתגר, לשכנע אותו ולהביא אותו להזדהות איתך ועם רצונותיך.
    יתכן כי מספר שיחות מקצועיות זוגיות יעזרו.
    מה שחשוב, שההחלטה הסופית (ולא משנה מה תהיה) תקרב אתכם, ותגדיל את הקשר ולא ההיפך.
    שהרי הריון נוסף הוא לא רק טבלת בעד ונגד.
    הריון הנוסף דורש בראש ובראשונה בשלות נפשית ופסיכולוגית.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו