מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ילד נוסףלירון26/03/2011
שלום רב,
אנחנו זוג בשנות ה- 30+ אני בת 34 ובעלי בן 38 אנחנו נשואים 7 שנים ,ויש לנו שני ילדים מקסימים בן בגיל 5 אוטוטו ובת בת 3.5. כבר מזה כחצי שנה ואף יותר אני מנדנדת לבעלי על ילד נוסף הוא לא מוכן לשמוע על זה. הוא העלה הרבה תירוצים: עבודה , בית , כסף ,רכב וכד'. הוכחתי לו שאף אחד מתירוציו לא מחזיק מים כמו שאומרים, בסופו של דבר הוא אומר שאין לו כוח ,יש לו ילדים משני המינים וזה מספיק לו, כל פעם שאני מעלה את הנושא זה נגמר בריב קשה ובמשפטים ששנינו מצטערים עלהם לאחר מכן. בעלי לא מוכן לשמוע על יעוץ זוגי. מה אני יכולה לעשות כדי לדבר על ליבו??? למה אני צריכה לחיות בתחושת פספוס, החמצה, למה אני זו שצריכה לוותר???? אני ממש מדוכאת מהכל העיניין הזה ,אמרתי לו שאני לא אסלח לו לעולם על כך שהוא מונע ממני לממש את ההורות בשלישית , זה לא ממש הזיז לו. אני ממש נואשת, מה ניתן לעשות? גם חברים לא מצליחים לדבר על ליבו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילד נוסף - תגובה
ד``ר חיים היילפרין28/03/2011את ההחלטה להביא ילד נוסף לעולם אתם צריכים לקבל בשניים. אינך יכולה לאכוף שרירותית את דעתך על בעלך, אך את יכולה לעמת אותו עם השלכות סירובו באופן שעשוי לשנות את עמדתו. השאלה בשורה התחתונה היא כמה עמדתו פוגעת בך וכמה רחוק את מוכנה ללכת כדי לשנותה. כדוגמא קיצונית, האם את כל כך פגועה ומאוכזבת שתיהיי מוכנה להיפרד ממנו בשל כך? או, בעקבות ליזיסטרטה, לאיים ש"אין יותר סקס עד שאתה מסכים להביא איתי עוד ילד" ולשאת בהשלכות? אם את מתקשה לקדם את העניין, אל תהססי לפנות לבדך למספר שיחות אצל פסיכולוג או יועץ נישואין. בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילד נוסף
לירון03/04/2011תודה על תשובתך
אני לא קיצונית עד כדי כך שאני אפרד ממנו בגלל זה (בכל זאת יש לנו זוגיות ויש לנו שני ילדים )אבל זה מאוד מאוד חורה לי ומפריע לי כל היחס שלו לנושא למה הוא צריך לתת את המילה האחרונה?
הודעתי לו שאני לא לוקחת גלולות אז אין לו בעיה לקיים יחסים עם קונדום...
האנטי שלו כ"כ גדול זה מפריע לי ,מילא היה ויכוח על העיתוי אבל הויכוח הוא האם בכלל
כמו שאני לא יכולה לכפות את רצוני למה הוא צריך לכפות את רצונו עליי????
בקיצור מה הלאה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהילד נוסף - תגובה
ד``ר חיים היילפרין03/04/2011התייחסתי גם ל"מה הלאה" בתשובתי לעיל - אם את מתקשה לקדם את העניין, אל תהססי לפנות לבדך למספר שיחות אצל פסיכולוג או יועץ נישואין. בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

