ילד נוסף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילד נוסף
    לירון
    26/03/2011

    שלום רב,
    אנחנו זוג בשנות ה- 30+ אני בת 34 ובעלי בן 38 אנחנו נשואים 7 שנים ,ויש לנו שני ילדים מקסימים בן בגיל 5 אוטוטו ובת בת 3.5. כבר מזה כחצי שנה ואף יותר אני מנדנדת לבעלי על ילד נוסף הוא לא מוכן לשמוע על זה. הוא העלה הרבה תירוצים: עבודה , בית , כסף ,רכב וכד'. הוכחתי לו שאף אחד מתירוציו לא מחזיק מים כמו שאומרים, בסופו של דבר הוא אומר שאין לו כוח ,יש לו ילדים משני המינים וזה מספיק לו, כל פעם שאני מעלה את הנושא זה נגמר בריב קשה ובמשפטים ששנינו מצטערים עלהם לאחר מכן. בעלי לא מוכן לשמוע על יעוץ זוגי. מה אני יכולה לעשות כדי לדבר על ליבו??? למה אני צריכה לחיות בתחושת פספוס, החמצה, למה אני זו שצריכה לוותר???? אני ממש מדוכאת מהכל העיניין הזה ,אמרתי לו שאני לא אסלח לו לעולם על כך שהוא מונע ממני לממש את ההורות בשלישית , זה לא ממש הזיז לו. אני ממש נואשת, מה ניתן לעשות? גם חברים לא מצליחים לדבר על ליבו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד נוסף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד נוסף - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    28/03/2011

    את ההחלטה להביא ילד נוסף לעולם אתם צריכים לקבל בשניים. אינך יכולה לאכוף שרירותית את דעתך על בעלך, אך את יכולה לעמת אותו עם השלכות סירובו באופן שעשוי לשנות את עמדתו. השאלה בשורה התחתונה היא כמה עמדתו פוגעת בך וכמה רחוק את מוכנה ללכת כדי לשנותה. כדוגמא קיצונית, האם את כל כך פגועה ומאוכזבת שתיהיי מוכנה להיפרד ממנו בשל כך? או, בעקבות ליזיסטרטה, לאיים ש"אין יותר סקס עד שאתה מסכים להביא איתי עוד ילד" ולשאת בהשלכות? אם את מתקשה לקדם את העניין, אל תהססי לפנות לבדך למספר שיחות אצל פסיכולוג או יועץ נישואין. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד נוסף

    לירון
    03/04/2011

    תודה על תשובתך
    אני לא קיצונית עד כדי כך שאני אפרד ממנו בגלל זה (בכל זאת יש לנו זוגיות ויש לנו שני ילדים )אבל זה מאוד מאוד חורה לי ומפריע לי כל היחס שלו לנושא למה הוא צריך לתת את המילה האחרונה?
    הודעתי לו שאני לא לוקחת גלולות אז אין לו בעיה לקיים יחסים עם קונדום...
    האנטי שלו כ"כ גדול זה מפריע לי ,מילא היה ויכוח על העיתוי אבל הויכוח הוא האם בכלל
    כמו שאני לא יכולה לכפות את רצוני למה הוא צריך לכפות את רצונו עליי????
    בקיצור מה הלאה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד נוסף - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    03/04/2011

    התייחסתי גם ל"מה הלאה" בתשובתי לעיל - אם את מתקשה לקדם את העניין, אל תהססי לפנות לבדך למספר שיחות אצל פסיכולוג או יועץ נישואין. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו