המשך, לבעל שעושה ברוזג.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המשך, לבעל שעושה ברוזג.
    תמרה
    03/04/2011

    והכי גרוע זה שבגלל האופי הזה שלו, אני ממעיטה בסיפורים והתעייצות כדי שלא "נתקל" וזה לא יגרום איזה ברוגז.
    מה שיוצא שהתקשורת בגלל זה מתמעתת. ואני נמנעת מלספר לו אי אלו סיפורים.
    חייבת לציין, שהוא יד ימיני בבית. עוזר לי כשאני מבקשת(צריך לבקש יפה...)
    רוב הברוגזים זה איתי. אני תמיד אומרת לו שהוא בוחן את מילותי והערותי ( המעטות)בזכוכוית מגדלת ושבגלל זה גם הפסדנו את חוש ההומר.
    (אני גדלתי בבית שאבי היה עושה ברוגזים שבועיים וגם שלושה) .
    הברוגז האחרות התחיל בשישי בערב, ליד הטלויזיה ,הערתי הערה לגבי הערה שאמר שר מסוים שהוא לא צודק (מה שהיה טעות ולא הקשבתי נכון)זה הדליק את הפתיל הקצר."את בכלל שמעת מה הוא אמר"????
    כדי לא להכנס לויכוח ישר אמרתי "די די לא רוצה להכנס לויכוח הזה מה אמר או לא אמר"
    זהו !!!! השמיים נפלו עלינו. מרגע זה - התחיל ברוגז.
    אגב,סתם דוגמא.
    מה אני עושה חוץ מלדבר(היינו ב י ע ו ץ ז ו ג י שם הוא אמר שמבחינתו הכל בסדר איתי...
    ואין לו שום טענות אלי.
    תודה על התיחסותכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המשך, לבעל שעושה ברוזג.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך, לבעל שעושה ברוזג. - תגובה

    טלי מנדיוק
    03/04/2011

    לתמרה שלום רב,

    קראתי בעיון את פנייתך.
    עצתי לך היא שתמשיכו ללכת לשיחות לקבלת עזרה תמיכה וליווי.
    עליכם להמשיך לעבוד על הקשר בניכם.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו