אני מתחנן..עזרה !!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני מתחנן..עזרה !!
    יוסי
    24/12/2007

    מי שלא יהיה שמקשיב שם , אני כבר איני יודע מה לעשות !! אני מרגיש במערבולת רגשות קשה וכואבת !!! בבקשה תעזרו לי !!
    המצב הוא כזה...אני בן 21 לאחר צבא גר בבית עם ההורים והאחים ! והקשר המשפחתי היחיד שכביכול יש לנו זהו סבי וסבתי..עכשיו , זהו המצב שאני שרוי בו..
    כווווולם אצלי במשפחה שקרנים , רמאים , אינם יודעים כיצד להתנהג עם בני אדם בכלל ובתוך המשפחה בפרט , עכשיו, אני לא כזה ! איני מסוגל לשמור דברים בפנים ! אני אומר את האמת בכל רגע שהיא רק תוקפת אותי (האמת) והם כמובן כמו כל אדם שהוא לא בסדר ..אינם מסוגלים לשמוע את העובדה שהם לא בסדר במשהו (כלומר לשמוע את האמת) .
    עכשיו , אני מלא בחיי חברה ואנשים סביבי רובצים ללא מנוח והם לעומת זאת חסרי כל חיי חברה..כי כמו שאמרתי מקודם הם לא היו ולא יהיו בני אדם ! עם תרבות ! עם אינטילגנציה ועם חן..או כל דבר אחר שמושך תשומת לב חיובית..הם כולם מנסים "לחנך" אותי כביכול..כי מה זאת אומרת שפתאום קם אדם ומתיח בהם אשמה כלשהי. תמיד מישהו לא בסדר תמיד מישהו טועה וכשעוד מישהו מתנהג אליהם לא בסדר (כלומר מנסה לעצור בעדם מהשקרים והיחס המגעיל) שאלה פשוט אחיי הקטנים..שפשוט גודלים ורואים את האמת גם הם..אז זה תמיד "אני שגורר אותם" מה לעשות????? מה לעשות???? מה לעשות??? בבקשה ??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני מתחנן..עזרה !!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליוסי

    ד``ר חיים היילפרין
    24/12/2007

    אני שמח לקרוא שאתה מסוגל לראות את האמת, גם אם היא כואבת, ולחיות את האמת. אמירת אמת היא הבסיס לתקשורת בריאה וליחסים בריאים. אבל מה לעשות ורובנו גדלנו במשפחות שאינן נוהגות כך? ראשית, אתה יכול להיות גאה בבגרות שאתה מגלה, גם אם משפחתך חושבת אחרת. שנית, אתה חייב להכיר במגבלות שלך – אין לך (וקרוב לודאי לשום כוח אחר בעולם) את היכולת לשנות את משפחתך. עצתי לך היא להמשיך וללכת בדרך שלך, לשוחח בפתיחות ובכנות עם אחיך הקטנים ולעודד אותם לנהוג כמוך, להתרחק (ובמקרה הצורך, להתנתק) מאותם אנשים במשפחה שאינם דוברי אמת ופוגעים בך, ולקרב אליך (לפתח חיי חברה) רק עם אנשים כלבבך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך..

    יוסי
    24/12/2007

    תודה רבה לך ד"ר היילפרין , אני מקווה שיש לך , ואילו באחוז אחד מושג כמה עזרת לי .
    זאת הפעם הראשונה שאני מוצא את עצמי מקבל פידבק חיובי לגבי המצב ..הם(וכאשר אני אומר הם , לצערי אני מדבר על הוריי וסבי וסבתי ,זה כואב!) גורמים לי להרגיש כאילו אני טרוריסט שהורס מידי יום ולילה את המשפחה בכלל ואת אחיי ופרט . היו ימים ולילות שהרגשתי כאילו חרב עליי עולמי והייתי צריך לטפטף 5 טיפות רסקיו כדי להמשיך את סדר היום , או להרדם בלילה . הם מלכלכים עליי באופן קבוע .
    והכי מרגיז שהם פועלים בצורה שהיני הכי שונא בעולם , כלומר , מתי שהוא נגדו אז הוא מדבר איתה עליו ומתי שהיא נגדם היא מדברת איתו עליהם ומתי שהוא נגדה אז היא מדברת איתם עליו וכן אהלה וכן אהלה וזה ממשיך וממשיך ולכולם "זכרון" קצר (אני מצטער שאני מבלבל אותך ככה , אני מקווה שהבנת על מה אני מדבר..).
    אבל דבר אחד לעולם לא משתנה , יוסי תמיד לא בסדר(שוב , כי לי הזכרון משום מה , לא משובש ואיני שוכח דבר !) .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך.

    ד``ר חיים היילפרין
    25/12/2007

    למרות גילך הצעיר, נראה לי שאתה בוגר מספיק לגשת לפסיכולוג ולהתחיל לטפל כהלכה ב"מורשת המשפחתית" שלך. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו