ד'ר שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ד'ר שלום
    ליה
    24/12/2007

    אני בת 20 ובעלי בן 23 גיליתי השבוע שיש לי בעיות להכנס להריון אני אי פורייה וחוץ מי זה גילו אצלי עוד בעיות היום.
    אני בן אדם נורא עקשן ויש לי אופי קשה אני יודעת שאם הפה שלי אני יכולה לפגוע מאוד.
    אנחנו גרים אצל חמתי שהיא נורא מעצבנת אותי אישית למרות שאימי אומרת שהיא טובה.
    איני יודעת מדוע מה שאני מרגישה בתוך ליבי אף אחד אינו מבין זאת.
    אני חושבת להפרד-להתגרש מבעלי כי אני לא מאמינה שהוא הייה לצידי אך אני יודעת שאם אני החייה בלעדיו אני התאבד כי אם הבעיות שיש לי לא הוכל להסתדר לבד.תעזור לי בבקשה
    מה עליי לעשות
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ד'ר שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליה

    ד``ר חיים היילפרין
    25/12/2007

    לפני שאשיב לך, אני חייב לומר בסוגריים שתחושת הלב שלי היא שלמרות בעיותיך את כן תכנסי להריון בסופו של דבר, שבעלך כן יהיה לצידך, ושתוכלי להסתדר בכל מקרה ולא תתאבדי... לגופו של עניין, כשאנחנו מתמודדים עם בעיות מורכבות כמו שלך, אנחנו זקוקים לתמיכה ועזרה, והעזרה הטובה ביותר שאת יכולה לקבל היא ליווי מקצועי של פסיכולוג שיסייע לך להתמודד בצורה האופטימלית עם הקשיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו