מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הורים גרושים ודילמה בינהםדניאל18/04/2011
שלום , אני בת 29 והורי התגרשו לפני 15 שנים .
לאחר הגירושים היה דיי ברור שהולכים פעמיים בשבוע לאבי וחגים מדי פעם עושים יחד.
בשנתיים האחרונות השתנו הדברים אמו של אבי נפטרה וחלק ממנו גם , לא חשוב לו יותר עשות חגים יחד.
אני חייבת לציין שהמשפחתיות לא חשובה לו מדי . מעולםלא היה מעורב ולא ניסה ,הוא מאוד אטום אלי ולאחותי הקטנה.
הוא התחתן לפני שנתים עםם גויה שלא מעניין אותה בכלל חגים ויהדות .
לה יש 2 ילדים וזה מעניין אותו יותר להיפגש איתם...
אני שואלת את עצמי אם אני צריכה להרגיש אחריות שהקשר הזה עליי?.
לא ההורים אמורים להיות המשענת ?
ליל הסדר עכשיו ואני מרגישה שזה לא בסדר שהוא ואשתו חוגגים אצל זוג חברים...
הוא עד כדי כך אטום שרואה מסביבו קשרים של ילדים והוריהם , ולא מבים שהוא מתנהג בצורה עקומה?
לא מזמין חגים לא מעניין אותו להיפגש , אם אני באזור ומתקשרת מציע לי להפגש בעשר בלילה כי עד אז הוא יישן / אוכל / במכון כושר...
אני גרה מחוץ לעיר ואמרתי לו למה אתה לא מגיע לבקר .. אמר אני גר בחיפה אם את רוצה תבואיי.
מה זה השטויות האלה.ץ
ועוד אני מרגישה אשמה שלא חוגגים יחד?
למה אני מרגישה אחראית עליו ??
זה לא עקום ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורים גרושים ודילמה בינהם - תגובה
ד``ר חיים היילפרין20/04/2011וודאי שזה עקום ומצער, אבל אין בידיך הרבה ברירה אלא לקבל את אביך כמות שהוא על מגבלותיו ומוזרויותיו, להתאבל על החלום של לכידות משפחתית בראשות האב וכיו"ב, ולבנות את משפחתך היכן שניתן ועם מי שמעוניין - לחגוג את הסדר עם משפחתה של אמא, למשל, ובסופו של דבר, להקים משפחה משלך. את אבא תראי כשיואיל לבקר אותך או כשתתגעגעי אליו מספיק כדי לבקר אותו בחיפה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיים תודה
דניאל21/04/2011הי שוב.. השאלה שלי היא בין היתר האם יש לי אחריות לשנות אותו? ליזום יותר דברים? להסביר לו שככה זה לא נורמלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחיים תודה - תגובה
ד``ר חיים היילפרין22/04/2011את חופשיה לשוחח עם אבא בכל עניין ולנסות להסביר לו ולשנות אותו, אבל וודאי שאינך אחראית עליו או על השינוי בו. מדברייך לעיל עולה שעשית כמיטב יכולתך ומעבר לזה אך העובדה המצערת היא שאין עם מי לדבר...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

