הורים גרושים ודילמה בינהם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורים גרושים ודילמה בינהם
    דניאל
    18/04/2011

    שלום , אני בת 29 והורי התגרשו לפני 15 שנים .
    לאחר הגירושים היה דיי ברור שהולכים פעמיים בשבוע לאבי וחגים מדי פעם עושים יחד.
    בשנתיים האחרונות השתנו הדברים אמו של אבי נפטרה וחלק ממנו גם , לא חשוב לו יותר עשות חגים יחד.
    אני חייבת לציין שהמשפחתיות לא חשובה לו מדי . מעולםלא היה מעורב ולא ניסה ,הוא מאוד אטום אלי ולאחותי הקטנה.
    הוא התחתן לפני שנתים עםם גויה שלא מעניין אותה בכלל חגים ויהדות .
    לה יש 2 ילדים וזה מעניין אותו יותר להיפגש איתם...
    אני שואלת את עצמי אם אני צריכה להרגיש אחריות שהקשר הזה עליי?.
    לא ההורים אמורים להיות המשענת ?
    ליל הסדר עכשיו ואני מרגישה שזה לא בסדר שהוא ואשתו חוגגים אצל זוג חברים...
    הוא עד כדי כך אטום שרואה מסביבו קשרים של ילדים והוריהם , ולא מבים שהוא מתנהג בצורה עקומה?
    לא מזמין חגים לא מעניין אותו להיפגש , אם אני באזור ומתקשרת מציע לי להפגש בעשר בלילה כי עד אז הוא יישן / אוכל / במכון כושר...
    אני גרה מחוץ לעיר ואמרתי לו למה אתה לא מגיע לבקר .. אמר אני גר בחיפה אם את רוצה תבואיי.
    מה זה השטויות האלה.ץ
    ועוד אני מרגישה אשמה שלא חוגגים יחד?
    למה אני מרגישה אחראית עליו ??
    זה לא עקום ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורים גרושים ודילמה בינהם - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    20/04/2011

    וודאי שזה עקום ומצער, אבל אין בידיך הרבה ברירה אלא לקבל את אביך כמות שהוא על מגבלותיו ומוזרויותיו, להתאבל על החלום של לכידות משפחתית בראשות האב וכיו"ב, ולבנות את משפחתך היכן שניתן ועם מי שמעוניין - לחגוג את הסדר עם משפחתה של אמא, למשל, ובסופו של דבר, להקים משפחה משלך. את אבא תראי כשיואיל לבקר אותך או כשתתגעגעי אליו מספיק כדי לבקר אותו בחיפה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיים תודה

    דניאל
    21/04/2011

    הי שוב.. השאלה שלי היא בין היתר האם יש לי אחריות לשנות אותו? ליזום יותר דברים? להסביר לו שככה זה לא נורמלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיים תודה - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    22/04/2011

    את חופשיה לשוחח עם אבא בכל עניין ולנסות להסביר לו ולשנות אותו, אבל וודאי שאינך אחראית עליו או על השינוי בו. מדברייך לעיל עולה שעשית כמיטב יכולתך ומעבר לזה אך העובדה המצערת היא שאין עם מי לדבר...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו