האם פעלתי נכון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם פעלתי נכון
    גלי
    23/04/2011

    שלום.
    אבקש לשאול האם פעלתי כשורה .
    אני נשואה פעם שנייה , יש לי בת בגיל 25 מהנשואים הקודמים שגרה לבדה ושתי בנות בגיל ההתבגרות מהנשואין החדשים .
    אני מכירה את בתי הגדולה במיוחד ברגישות יתר שיש לה ומשתדלת לתת לה חם ואהבה ושלא יחסר לה דבר על מנת שלא תרגיש מקופחת ביחס לשתי אחיותייה הקטנות ולמרות זאת היא מרגישה מקופחת .
    לאחרונה ארגנו במקום עבודתו של בעלי יציאה לנופש שאפשר השתתפות של זוג מבוגר + 2 ילדים בלבד בגלל בעיית אכסון (חדרים) .
    מאחר לבתי השנייה היו תוכניות אחרות ויציאתה הייתה בספק הצעתי לבתי הגדולה לצאת איתנו על תנאי ז"א באם בתי המתבגרת לא תצא בתי הגדולה תצא במקומה .
    כששאלתי את בתי הגדולה האם היא מעונינת להצטרף (על תנאי ) באם אין לה תוכניות אחרות וכמובן הסברתי לה מה הסיבה לתנאי חטפתי התקפה רגשית ממנה "שהיא לא נחשבת לבתי " היא נספח וכו"י וכל נסינותיי להסביר לה שלא ניתן היה להזמין 2 מבוגרים +2 ילדים + מבוגר נוסף (כי היא נחשבת מבוגר) לא עזר לי והיא בשלה (בעבר כאשר אפשר הדבר היא יצאה איתנו לחו"ל ולקחנו 2 חדריםגדולים ) .
    הבעיה הקשה שהיא החליטה לנתק את היחסים איתי בגלל זה , הפסיקה להתקשר , כועסת , נעולה בצדק שלה , התחצפה אלי , פגעה בי , התחצפה ופגעה בבעלי (שעושה הכול למענה ) .
    כל נסיון לשוחח איתה ולהסביר לה מה היו הסיבות והשיקולים למה שקרה לא עוזר ואף מחמיר את המצב .
    האם פעלתי נכון / לא נכון ?
    האם לא הייתי צריכה לידע אותה על הנסיעה שהיא בתנאי כשידעתי שהיא רגישה ולהודיע לה ברגע האחרון באם זה יצא לפועל ?
    אין בכוונתי להמשיך ולהתחנן בפניה על מנת שתרד מהעץ כפי שעשיתי בעבר פעמים רבות במצבים דומים מתוך הבנה לרגישות יתר שיש לה כי הפעם היא הגזימה , היא פגעה בי ובבעלי שלא לצדק ולא מצאה לנכון לבקש סליחה על התפרצות הכעס והחוצפה שהייתה לה בגלל שהכנסנו אותה לנסיה על תנאי .
    מה דעתכם.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם פעלתי נכון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם פעלתי נכון - תגובה

    טלי מנדיוק
    23/04/2011

    לגלי שלום רב,

    לפי דעתי הסברת לבתך טוב מאוד את המצב, וכי מה יכולת לעשות?
    גם הזמנת אותה, וגם הסברת את המגבלה.
    בתך סובלת מאוד מהגירושין, ולמרות היותה בת 25 הפצע עדיין מדמם.
    היא תהיה חייבת בזמן זה או אחר לטפל בעצמה, ולפנות לטיפול מקצועי.
    אני מציעה לך לא לשתף פעולה עם הברוגז, וכן לתקשר איתה באופן רגיל ושגרתי.
    אל תראי בזאת פחיתות כבוד או אגו, זו ביתך עם כל המורכבות שלה .

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטלי

    גלי
    23/04/2011

    טלי תודה.
    בתי עברה הפעם את הגבול בחוצפתה ואף הכניסה לסיפור את בעלי ואינני חושבת הפעם לעבור לסדר היום או לעבור על כך בשתיקה בלי התנצלות ושיחה בריאה בין שלושתנו .
    האם אני טועה בדרכי למרות שאני מבינה את הפגיעה שלה מגירושיי .
    בעבר לא פעם עברתי לסדר היום ובלעתי וגם בעלי אך הפעם היא הגזימה .
    אם היא תחליט שנתק שתנתק יתכן ועם הזמן תבין שטעתה .
    מה דעתך ?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטלי - תגובה

    טלי מנדיוק
    24/04/2011

    דעתי לגבי נתק במשפחה היא שלילית ביותר.
    נתק במשפחה אמור להיות אך ורק במצבים של סכנת חיים.
    בכל שאר במקרים צריך לנסות להגיע לעמק השווה, ולמצוא את הדרך הנכונה והטובה.

    בתך אישה צעירה כואבת ופגועה.
    זקוקה לטיפול מקצועי.
    את / אתם הייתם בסדר גמור בעניין הזה.
    חשוב שתפגינו רגישות גם בהמשך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו