האם לומר את האמת או ליפות אותה??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם לומר את האמת או ליפות אותה??
    לילי
    27/12/2007

    שלום לך גב' טלי / ד"ר חיים:


    אני דודה לילד בן חמש. הוא נמצא אצלנו בערבים בזמן שאנו צופים במהדורות החדשות של חמש/שש בטלויזיה.
    הוא מאוד עירני ומקשיב למה שאומרים בחדשות גם תוך כדי משחק - אוזנו כרויה. לעיתים יש מראות לא כל כך סימפטים כמו אדם פצוע או קטטות בין עבריינים וכו' (את יודעת כל מה שיש במדינתנו הנחמדה...) ואז הוא שואל שאלות: מה הם עושים? למה הם רבים? מה קרה לו (למה הוא פצוע) ואני מתחבטת בשאלה בין: להגיד לו באמת מה קרה (הוא נפגע בתאונת דרכים) לבין לייפות את המציאות (הוא קיבל מכה ועכשיו הוא בריא ויחזור הביתה במהרה...) וזאת כדי לא להפחיד אותו...


    מה את חושבת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדודה הטובה

    טלי מנדיוק
    30/12/2007

    לדודה הטובה,

    ראשית, איתך הסליחה על האיחור בתשובה. היתה תקלה במערכת, ולא ניתן היה להשיב.


    ולשאלתך, מהדורת חדשות אינה תכנית לילדים, היא מיועדת למבוגרים.

    בארץ, החדשות לצערנו רוויות באירועים אלימים וקשים.

    אנני ממליצה שילד בן 5 יצפה בחדשות, וממליצה שכשהוא מבקר אותך, תבלו בהתאם לגילו ולצרכיו.

    בילוי נעים!

    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו