איך יוצאים מהמעגל?...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך יוצאים מהמעגל?...
    דניאלה
    27/04/2011

    שלום טלי,
    אני בת 43 נשואה ואם ל 2 בנות. מאז ומתמיד אני זוכרת גם בבית הוריי תקשורת חמה ואוהבת, עם הרבה צחוק וקירבה עד ש...
    עד שאבי החליט שהוא לא מדבר, ואז הוא מסתגר, ונמנע להיות בקשר עם אימי כולל לא לאכול את בישוליה, לא לישון במיטה אלא בסלון ועוד תגובות של התרחקות.
    לצערי הרב מאוד למדתי דפוס התנהגותי זה. בזמן ריב או כעס אני לא מרימה את הקול אלא משתתקת למספר ימים. בהתחלה, מסספר הימים שבנזוגי היה מוכן לסבול את השתיקות היה קטן. עם הזמן ולאחר שנות נישואין רבות- הזמן כבר לא היווה מכשול. יכולנו לא לדבר שבוע ומעלה. בבית הגדולה בגיל התבגרות, ומלבד הנושא של דוגמא אישית לקשר זוגי, מטריד אותי שהיא החלה לנקוט באותה השיטה איתי. לפניי זמן מה לא מצא חן בעינייה החלטה שהחלטתי, ועקב כך אנחנו לא מדברות מספר ימים. הימים האלה הביאו אותי להרבה מחשבות בעיקר על סיום הקשר, על האדישות בקשר, על חוסר עיניין שלי בסובב,ומצד שני מחשבות על שיקום ושיפור, על קירבה מחדש.
    אני מבולבלת ולא יודעת מה לעשות, בעיקר לא יודעת איך לצאת ממעגל השתיקה שלי. בעבר היינו בטיפול זוגי שעזר לדבר על הדברים שביננו, אבל ההרגל הישן חזר ומציק לי יותר מתמיד. אני מרגישה מיותרת, שהם ויתרו עליי בקלות, ושהמצב יכול להימשך כמה שימשך. אני זקוקה לעצתך הטובה...תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך יוצאים מהמעגל?...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך יוצאים מהמעגל?... - תגובה

    טלי מנדיוק
    27/04/2011

    דניאלה שלום רב,

    מודעות ו-insight הם 90% מהפתרון.
    את מבינה שתגובתך לא טובה, את מבינה את ההשלכות שיש לכך על חיי הנישואין והמשפחה שלך, את גם מחוברת ל"פצע" שגורם לתגובה זו.
    הבנות אלה, יסייעו בידך לעשות שינוי - ומה שאני קוראת לעשות "מתיחת שריר".
    יפה שהייתם בטיפול זוגי, אולם המצב כרגע דורש שוב פניה לקבלת עזרה.

    חדר הטיפולים הוא כמו מכון כושר בו אנשים באים "למתוח את השרירים" הרפויים שלהם על מנת להיות בכושר, יפים ובריאים. על מנת לשפר את איכות החיים שלהם.
    נכון שניתן לעשות ספורט לבד ללא חדר כושר (וזה המצב העדיף), אולם יש המעדיפים והזקוקים למסגרת זו.

    אני מציעה לכם לגשת שוב ולקבל עזרה וליווי לאיזון מערכת היחסים הזוגית והמשפחתית.
    עם גישה חיובית כמו שלך אני בטוחה שתעלו שוב על דרך המלך.


    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טלי תודה רבה!!!

    דניאלה
    29/04/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו