חמתי השלטנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חמתי השלטנית
    רונית אשטמקר
    03/05/2011

    שלום לכם!שמי רונית בת 31 אמא לילדה בת שנתיים מאוד מתוקה.הבעיה שלי דומה לשאר הנשים שלא תמיד מסתדרות עם החמה.חמתי מאוד נחמדה ושקטה שהיא רוצה וברור שאיתנו היא מאוד בוסית הכל צריך להיות בזמן שלה ובתיכנון שלה.אני לא בטוחה אם אני כותבת לכם כי אני כבר מיואשת ועובדת עצות .בעלי כמובן יודע שאני לא הכי מחכה לפגוש אותה רק בגלל האישיות שלה
    בכל אופןיצא שהייתי צריכה תמיכה אם זה בזמן חולי שלא ידעתי איך לטפל בעצמי ובילדה אז בעלי לקח ימי חופש וטיפל בנו במסירות כמובן לא במובן האוכל אלה היה שם בשבילנו.התגעגעתי מאוד לחום של המשפחה בימים האלה וכמובן הפתחתי לעצמי שמעכשיו אני יעשה הכל כדי לאוהב את החמה ואחרי כמה חודשיים בעלי התחיל לדבר על בית חדש קרוב למשפחה כמובן שיש המון יתרונות איך החשש מאוד גדול
    מה עלי לעשות כדי לגשר עם חמתי?שלא תחליט בשבילנו כי אני ממש לא רוצה לריב עם בעלי רק בגללה?
    אשמח לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חמתי השלטנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חמתי השלטנית - תגובה

    טלי מנדיוק
    07/05/2011

    לרונית שלום רב,

    ראשית, קבלי את התנצלותי על האיחור בתשובה.

    המצב שאת מתארת באמת לא פשוט, והוא מזכיר את "סיפור השמיכה הקצרה" - "אם מכסים את הראש הרגלים בחוץ, אם מכסים את הרגלים הראש בחוץ...

    אם תגורו ממש לידה, פיזית, הצבת הגבולות אליה תהיה יותר קשה.
    אם תגורו רחוק ממנה פיזית, תאלצו אולי אפילו לקנות עזרה (בביסיטר וכו')
    ואכן הדילמה לא פשוטה.

    אני חושבת ששווה לכם להתלבט, ואם אתם עוברים לגור לידה, צריך להיות מוכנים ובשלים לפשרות ולהתגמשות.
    לכל בחירה שתבחרו יש מחיר.

    תחשבו.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו