בעיות עם הבת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות עם הבת
    רבקה
    04/05/2011

    הבת שלנו, בת 14, נוהגת לקחת בגדים ללא רשות מאחותה הגדולה. דיברננו, התרענו, איימנו, כעסנו, הענשנו, החרמנו מחשב, החרמנו דמי כיס, ריתקנו לבית - כלום לא עוזר.
    הבטיחה, נשבעה שיותר לא תיקח ללא רשות, אך ממשיכה.
    יתרה מזאת. יוצאת מהבית לבושה בבגדים שלה, ובתיק - בגדים של אחותה, אותם היא לובשת אצל חברות (ומעלה תמונות לפייסבוק, כך אנחנו מגלים שהיא לבשה או נעלה בגדים של הגדולה).
    היום גילינו שגם את יומן החיים של הגדולה לקחה (מסתבר שהיא ידעה איפה הוא). היא מכחישה שזו היא, וטוענת - כפי שהיא טוענת בנושא הבגדים - שמישהו "שם לה אותו בחדר...".
    ההתנהגות שלה מטרידה אותי ואפילו מפחידה.
    אנחנו לא יודעים איך להתמודד עם זה.
    אנחנו משתדלים לא להחסיר ממנה כלום.
    לפני כשנתיים וחצי התגלתה אצלה סכרת נעורים, לא יודעת אם זה קשור.
    היא מאובחנת גם כ ADD ומקבלת קונצרטה.
    חשבתי על טיפול משפחתי, מאיפה מתחילים?
    הצילו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות עם הבת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות עם הבת - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    05/05/2011

    ממכתבך עולה שדי מיציתם את הכלים העומדים לרשותכם והגיע הזמן לפנות לאיש מקצוע... פנו לפסיכולוג קליני או מטפל משפחתי לקבלת הנחייה מקצועית. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו