מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- משבר בנישואיןרוני08/05/2011
ילדתי תינוק לפני כ-5 חודשים (התינוק נולד פג והיה בפגיה כחודש וחצי- )
ויש לי ילדה בת שנתיים.
מהרגע שהתינוק הגיע לבית בעלי עבר לחדר של הילדה ע"מ לעזור לה לעבור את התקופה הזאת תיכננו שהמצב הנ"ל יהיה כשבועיים.
מאז יש לנו כל הזמן מריבות על דברים טיפשיים אומנם אבל מרביות שלא נגמרות
לאחרונה אנחנו לא מדברים כחודש וחצי. הילדה כבר ישנה איתי והוא עדיין ישן בחדר שלה אין לנו כלל תיקשורת - הוא לא מוכן אפילו לשמוע אותי - והוא לא מפסיק לפגוע בי (במילים כמובן).
אני כרגע במצב שלא יכולה לשמוע יותר את השקט הזה .. כמה שניסיתי לדבר איתו בכל דרך אפשרית והוא לא מוכן לשמוע -
בימים האחרונים הוא סיפר לאחותו על המצב, היא יצרה איתי קשר מבלי שהוא יידע ואמרה לי כי הוא אמר שזה לא בגלל משהו אישי כלפיי, זה בגלל משהו שהוא עובר עם עצמו....והוא אמר שיילך ליועץ.
אני לא יודעת מה לעשות ?? האם לעזוב את הבית ?
האם לספר להורים על המצב ולחתוך את הקשר?
מה עושים??
שכחתי לציין שבעלי כבר לא עוזר כלל בטיפול הילדים - אני עושה הכל לבד.
גם אם מבקשים ממנו הוא מתעלם.
וכל זה בקצרה ...
אין לי כבר אוויר .. אשמח לתשובה מהירה - רוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר משבר בנישואין - תגובה
ד``ר חיים היילפרין09/05/2011את מתארת משבר עמוק ביחסים בינך לבין בעלך (שנגזר אולי, כדברי אחותו, ממשבר אישי אצלו). התנהגותו של בעלך אינה קבילה בכל מקרה, בלשון המעטה, ועליכם לחדש את התקשורת ביניכם (בין השאר כדי להבין מה עובר עליו ולקדם פתרון למשבר). אם אינך מצליחה להניע אותו לעשות כן, לא תיוותר לך ברירה אלא להציב בפניו אולטימטום: או שמדברים ומתחילים לפתור את הבעיות - רצוי בסיועו של איש מקצוע - או שנפרדים. בפועל כדאי לך כבר עכשיו לגשת לבדך לפסיכולוג קליני או למטפל זוגי שילווה אותך בתקופת המשבר וינחה אותך כיצד לפעול באופן מיטבי. בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך משבר בנישואין
רוני09/05/2011האמת היא שכבר הצבתי אולטימטום של שבועיים. זה לא נראה שזה עוזר ומעבר לזה
אני לא יודעת אם יש לי אומץ להיפרד.
האם יש יועץ קליני שאתה מכיר בירושלים?
תודה מראש רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך משבר בנישואין - תגובה
ד``ר חיים היילפרין10/05/2011...מסיבות אלה המלצתי לך על פנייה (שלך בלבד, בשלב זה) לפסיכולוג או מטפל זוגי. ולצערי, כמדיניות, אני מנוע מלהמליץ באתר על מטפלים ספציפיים...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה !!!
רוני11/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

