עצבנות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עצבנות
    אלכס
    01/01/2008

    שלום,

    אישתי כל הזמן כועסת, אני לא מצליח לדבר איתה ולהבין על מה היא ממורמרת. אנחנו אמנם חיים בקושי, אני מאבטח והיא עובדת בסופר, יש לנו 2 ילדים מהרגע שהיא מגיעה הביתה היא כל הזמן כועסת בעיקר עלי וגם על הילדים. אני לא יודע מה קורה לה, אבל חושב שלא טוב לה איתי ועם המשפחה שלנו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצבנות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאלכס

    טלי מנדיוק
    01/01/2008

    לאלכס שלום רב,


    ניכר מהמכתב על הרגישות שלך והאכפתיות. הרצון שלך לעזור לאשתך להיות שמחה ורגועה.

    אני מציעה מספר דברים:

    1. שב לשיחה עם אשתך ותנסה להבין מדוע היא מרגישה כך. מדוע היא מתנהגת כלפיך וכלפי הילדים בעצבנות. באמת תנסה להבין.
    2. תנסה לברר עימה מה אתה יכול לעשות למענה, על מנת שתהיה שמחה ורגועה יותר.
    3.תנסה לברר מה אתה יכול לעשות למען רווחתם של הילדים במצב הנ"ל.

    4. והכי חשוב, שאשתך תבין שהאחריות לתפקוד שלה/ לרווחה שלה / למצב הרוח שלה מוטלת עליה.
    כלומר, אם היא במצב נפשי לא טוב עליה לקחת אחריות אישית לשינוי המצב. בכל דרך אפשרית.
    היא לא חיה לבדה.
    היא נשואה, ואם לשני ילדים.
    וכולם מושפעים ממצבה הנפשי.

    אם היא לא מצליחה לאזן את עצמה לבד - שתקח עזרה מקצועית.
    כל דרך על מנת לצאת מהמצב. כל דרך על מנת לתפקד בשמחה וברוגע.

    עודד אותה לקחת אחריות אישית. לעזור לעצמה לצאת מהמצב. וכמובן עזור לה כמה שרק אפשר.

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו