דילמה בזוגיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דילמה בזוגיות
    יונית
    02/01/2008

    היי
    אני בת 25 נשואה לבן 38 לאחר הכרות חצי שנה....חיים בחברה דתית....כמובן לא שכבנו לפני חתונה וגיליתי שפשוט מהלילה הראשון הוא לא רוצה אותי...אנחנו לא הצלחנו לעשות חתונה כי קרובי משפחה שלנו מתו קרוב לזמן חתונה וזה היה לו מאוד קשה...הוא אמר שכששכבנו הוא הרגיש שהחדירה היתה חלקה כלומר מרגיש שאני לא בתולה...מה שנכון נהגתי להחדיר חפץ מסוים לאיבר מין מתוך סקרנות....אך שיקרתי שאני כן בתולה...הוא לא עשה מזה בעיה מיוחדת.
    יש דברים שהוא אומר שמעצבנים אותו כמו חוסר סדר שלי...נטייה לאחר....ולפעמים אני מדברת בקול נמוך מידי...גם כשכבר שוכבים אחרי שהוא יוזם יש בעיות ....אני לא אוהבת מין מהיר ודיברתי איתו על זה...והוא לא שינה כלום בעניין כנ"ל אפילו מעדיף שאהיה עם בגדים ושאוריד רק תחתונים...לא מתוך בושה..זה מדליק אותו יותר...אוהב מאוד מין אנאלי ומנסה מידי פעם לשכנע אותי בצורה מניפולטיבית (אצלנו בדת זה אסור ממש) הוא לא אוהב להתנשק עם הלשון וגם לא לרדת לבחורה בטענה שיכול להקיא מזה...אבל לבקש דבר כזה בשבילו יודע טוב מאוד....וכמובן אני עושה לו...
    יש דברים שמעצבנים אותי אצלו....כמו שהוא מאוד מזלזל בי...עד כה לא הקשיב לשום עצה שלי וכאילו חושב שאני חסרת ניסיון בחיים....מזלזל במשפחה שלי וחושב שמשפחתו מכובדת ומנומסת יותר...לא חשוב לו דת בכלל ....מזלזל בכך שאני עם מטפחת (כך אני מרגישה) וגם לא מתחשב שאני אומרת שקשה לי להכיר אנשים חדשים וחושב שחוסר ביטחון נראה רע....גם כשהוא בכפר שלי לא מוכן ללכת לחנות בטענה "שיטפלו: אליו...אנחנו בקושי מדברים כשיושבים ביחד...הוא לא טיפוס דברן ולי קשה לפתח שיחה עם בנאדם שבקושי מדבר איתי...
    אנו גרים עם הוריו...ובעלי עוזר להם כספית כי יש להם עובדת זרה...מאוד מפריע ליחסי מין שכן תמיד אומר יכולים לשמוע אותנו...(מבחינת בעלי מפריע..) לא מוכן להשכיר דירה טוען שאני לא יודעת לבשל...מה שנכון אך אני בהחלט יכולה ללמוד זה לא בעיה קשה...וכנראה שזה שחוסר הפרטיות דופק לנו את יחסי מין ואת היחסים בכלל לא מפריעה לו כלל...חמותי תמיד בצד של בעלי כשאני מתלוננת על משהו היא בצידו...וגם מתלוננת שאני לא מנקה מספיק את הבית...למה אני כזאת ביישנית....למה לא חרוצה עם אנשים וכו....נמאס לי מזה כבר..בא לי לחיות בשקט...מה שהכי מדאיג אותי איך נביא ילדים למערכת זוגית כזאת? אני ממש לא רוצה שילדיי יראו עד כמה אימא ואבא לא מסתדרים? השאלה אם יחסי מין יכולים להשתפר מבחינה כמותית בעיקר? כמובן שאני חושבת שבוגד בי ומידי פעם יש פיצוצים ....דיברתי איתו על העניין שחוסר המין מפריע לי...היה אומר לי בגלל התנהגותך...בגלל אבא שלי (חולה אלצהיימר) בגלל חוסר עבודה...יש לציין שגם כאשר ניסיתי להתנהג כרצונו לא השתפר כלום...מצא עבודה שמאוד מוצאת חן בעניו ועובד בה כבר 3 חודשים...לא השתנה כלום....ונכון היו תקופות שאבא שלו היה משתגע לחלוטין אך מאז שהרופא נתן לו תרופות מרגיעות הוא הולך לישון ב8 בערב מבחינתנו הכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דילמה בזוגיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב פעם את??

    לי
    02/01/2008

    תרשי לי להעיר לך.
    את כל שבוע בערך מציפה את כל הפורומים באותה בעיה כל פעם בסגנון אחר . אבל העיקר אותו דבר. אין סקס .אין אהבה. אין משיכה, גרים אצל ההורים שלו, אבא שלו חולה, זה מפריע לך,
    קבלת כבר מליון עצות מהמומחים כאן. ואת עדיין חוזרת וחוזרת על אותה שאלה.
    אני לא יודעת איך זה בכפר או בדת שלכם.אני לא יודעת אם מותר לכם להתגרש או לא?
    אבל אם כן, כל עוד אין לכם ילדים. תתגרשי וזהו. לא נראה לי שיש בנכם התאמה בכלל. ואת נשמעת סתם מדוכאת ומשועממת.
    ועוד משהו..שתתגרשי יהיה לך סיבה יותר טובה להגיד למה את לא בתולה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סליחה?

    ניקול
    02/01/2008

    אם את חושבת שאני משועממת אז אינשלה יהיו לך בעיות כמו שלי!!
    וחוץ מזה, אף אחד לא שאל אותך.....מה את מבינה בכלל......אז בבקשה אל תעני...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללי ויונית/ עופרה

    ד``ר חיים היילפרין
    03/01/2008

    הנקודה הובנה. הודעותיכן נערכו/ נמחקו כדי לשמור על רמת השיח בפורום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליונית/ עופרה

    ד``ר חיים היילפרין
    03/01/2008

    מה שחסר מאד בקשר שלך עם בעלך זה דיאלוג בונה שיאפשר לכם לתקן את הטעון תיקון. אם בעלך אינו מוכן לשתף פעולה, יש לך שתי אפשרויות - להחליט שהמצב הקיים הוא הפשרה האופטימאלית בנסיבות חייך ולהמשיך לחיות כך, או להתנות את המשך חייכם המשותפים בפיתוח דיאלוג שכזה (רצוי באמצעות מטפל זוגי) ובשינויים בזוגיות, וללכת עם זה עד הסוף - להיפרד מבעלך אם לא ישתף פעולה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעתי בנושא...

    נינט בוכמן
    30/11/2009

    שלום רב,
    קראתי את הבעיה שלך( הדילמה המשפחתית שלך)
    ולדעתי המצב חמור מאוד, חוששני שבעלך הכן בוגד בך ולפי מודעותו להרגשה של בתולה או לא ניתן לנחש שלא היה בתול גם...(זה שהיית לא בתולה זה לא באמת נורא כי הרי לא שכבת עם גבר אחר....)
    לדעתי את צריכה לעזור אומץ ולשעות משהו בנידון: פני ליועץ זוגיות... דברי עם רב או מישהו שיכול לעזור...
    במקרה הכי גרוע ששום דבר לא עוזר...(למשל אם לא תצליחי להתגרש) אי מציעה לך "לחזור בשאלה"
    ולברוח... את יכולה לחיות את חייך איך שבן אדם צריך לחיות, וחס וחלילה לא כעבד...
    בהצלחה רבה שיהיה לך..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו