מבקשת חיזוקים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מבקשת חיזוקים
    יפה
    28/05/2011

    אני גרושה בת 42,אם לשתי בנות -17.5 ו-14.5 .
    התגרשתי לפני כ-12 שנה.
    הבת הגדולה שלי היא ילדה מקסימה, חכמה, בוגרת , ,נוחה וממושמעת.
    הקטנה - נראה שספגה את כל תסמיני "ילדים להורים גרושים" מאחר וגדלה למציאות שבה אין אבא בביית.
    הקשר עם אביהן לאורך כל השנים היה מעולה -הן כיבדו אותו הרבה יותר מאשר אותי -לפחות הקטנה ,והוא ממש היה מושא להערצה עבורן.
    לפני כארבע שנים עברתי לגור עם בן זוגי ושתי בנותיי -זה היה גיהנום בלשון המעטה.
    הבנות היו עדות למריבות נוראיות בינינו ,והחלטתי שאני מפרקת הכל וחוזרת לגור לבד.
    זה היה מאוחר מדי- הבת הגדולה עברה לגור עם אביה בעיר אחרת,והחלה שם את לימודי התיכון.
    נשארתי עם הקטנה בדירה לבד - כבר שלוש שנים שאני מנסה להקל על בדידותה ועל פרידתה מאחותה שאותה היא מאד אוהבת וקשורה אליה.
    אני עושה הכל כדי לפצות אותה ואת הגדולה על התקופה שעברו -אך ללא הועיל -
    הקטנה ממררת את חיי - היא רבה איתי ללא הפסקה, טורקת דלתות , מקללת, מתחצפת
    אומרת בגלוי שהיא שונאת אותי, לא סובלת אותי,וכן -היו גם מקרים שזרקה עלי חפצים בהתקם זעם.
    אני יודעת שפגעתי בהן מאד-אני מכה על חטא.
    בעקבות זאת התחלתי בטיפול משפחתי אצל מטפלת מקסימה , בניסיון לאחות את הקרע
    ביני לבין הקטנה .
    יש לציין שהגדולה שומרת איתי על קשר יומיומי רציף ובאה אחת ליומיים אליי-וכבר אמרה בפירוש שבתום הלימודים -יש סבירות שתשוב הבייתה.
    כעת- הקטנה הביעה את רצונה להיות גם כן עם אביה וילדיו.
    בעצת המטפלת - הוחלט שאני אאפשר לה לעשות כן ולהיות עם אחותה -מה שגם אני חושבת שעדיף מאשר מה שהיא חווה היום .
    היא גם אמרה לי שהדרך היחידה שלי להרוויח את בנותיי בחזרה היא לשחרר אותם -אחרת הקטנה לא תירגע ותמשיך למרר את חיי.
    עם כל הקושי -אני מבקשת לקבל חיזוקים שאני באמת פועלת נכון כאשר אני שמה את אושרן של בנותיי לפני הרצון העז שלי לקבל אותן חזרה אליי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבקשת חיזוקים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקשת חיזוקים - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    29/05/2011

    אני שמח שניגשת לטיפול, וכן, קראתי בעיון את מכתבך ואני מצטרף לגמרי להמלצתה של המטפלת... בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו