מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
תודה רבה עזרת לי מאד!
שרי07/06/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה בבקשהשרי06/06/2011
שלום,אני בת 35 גרושה למעלה משנתיים מאב ביתי(אוטוטו בת 4)כשביתי היתה בת שנתיים פגשתי את בעלי הנוכחי.נוצר ביניהם קשר מדהים מה גם שבהתחלה אביה הביולוגי לא היה בתמונה.היא קוראת לשניהם אבא.ביתי ואביה נפגשו בהתחלה רק במרכז קשר אך כיום הוא לוקח אותה פעם בשבוע אחר הצהרים וכל סוף שבוע שני.הוא כל הזמן אומר לה שבעלי לא אבא שלה וקשה לה עם זה.איך להגיב על כך?האם זה בסדר שהיא קוראת לשניהם אבא?(זה בא ממנה אף אחד לא אמר לה לקרוא לבעלי ככה
בנוסף נולדה לנו תינוקת חדשה ואני מרגישה שביתי הבכורה השתנתה לי.היא באמת ילדה מדהימה חברותית וחכמה שכל מי שפוגש אותה נכבש בקסמיה ולי מאד קשה איתה עכשיו.אני מרגישה שאנחנו מתרחקות רבות כל הזמן אין לי סבלנות ואני מתפרצת עליה המון.ואז כמובן מתמלאת ברגשות אשם.איך אני יוצאת מהמעגל הזה?האם השינויים שאני מרגישה טבעיים?
אשמח לקבל תשובות
תודה רבה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה בבקשה - תגובה
ד``ר חיים היילפרין07/06/2011אין כל פסול בכך שבתך קוראת לשתי דמויות האב שבחייה אבא; עם הזמן היא תכיר יותר ויותר בהבדלים בין השניים. לשאלתך השניה, את מתארת קשיים שהם טבעיים ושכיחים כשנולדת אחות קטנה. כדאי לך לפנות לקבלת הדרכה בהתמודדות עם הילדה מאיש מקצוע (מפסיכולוגית הגן, בהתפתחות הילד או באופן פרטי). בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה.עוד שאלה קטנה
שרי07/06/2011איך להגיב כשהיא מספרת לנו שאביה הביולוגי אומר לה שבעלי לא אבא שלה(דבר שגורם לה עצב לדבריה)והאם יש מקום להסביר לה על ההבדלים ביניהם או לחכות שזה יבוא ממנה?איך מסבירים את זה?מה אומרים לה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה.עוד שאלה קטנה - תגובה
ד``ר חיים היילפרין07/06/2011אמרי לה שבעלך הוא האבא שמגדל אותה ואביה הביולוגי הוא האבא שהוליד אותה. (את יכולה להוסיף שהאבא שהוליד אותה לא רוצה שהיא תקרא לאבא שמגדל אותה 'אבא' אבל שמבחינתך זה בסדר לקרוא לו כך.)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

