אובדת עצות זקוקה לעזרה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אובדת עצות זקוקה לעזרה.
    שיר
    13/06/2011

    שלום רב, אני פונה בקשר לבעלי. לו ולאמו יחסים מסובכים ומורכבים. מאז שנולדו לנו שני הילדים היחיסם הפכו גרועים יותר ויותר עד כדי מצב שהוא ממש חסר סבלנות אליה, תוקפן, לא רוצה שתבוא אלינו, וממש לא אכפתי אליה.הוא מטיח בה האשמות מילדות וכועס עליה על מה שהוא היום בגללה. אני מרגישה שהוא "מעניש אותה" היום. כמה שאפשר להבין עדיין לא ברור לי איך הוא מסוגל להיות אליה כל כך קשה. היא סובלת המון וכל ניסיון כביכול לעבור הלאה תמיד נגמר שוב ב"פיצוץ" או מריבה גדולה מאוד. אני לא יודעת מה לעשות נראה שזה בלתי נשלט אצלו היא מעוררת בו המון אגרסיות שלאדם אחר לא בטוח שהיה שם לב. לפעמים הוא ממש חוטף התקפי חרדה כשאנחנו אלציהם בבית, מתקשה לנשום ורוצה לצאת משם בפתאומיות ובמהירות. מה לעשות? הוא בטיפול כבר שנתיים ועדיין הכעס שם. האם עדיף לנתק מגע לגמרי מה עושים???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אובדת עצות זקוקה לעזרה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אובדת עצות זקוקה לעזרה. - תגובה

    טלי מנדיוק
    13/06/2011

    לשיר שלום רב,

    אם שנתיים הוא בטיפול ועדיין אין הטבה כנראה שהוא לא מקבל את כל הכלים המתאימים לקבלת איזון נפשי בכל הנוגע ליחסיו עם אימו.
    ולכן ראשית לדעתי יש לבדוק מה המטרות שהושגו בטיפול במהלך שנתיים אלה, ולשקול לחדש את החוזה הטיפולי בחדר הטיפולים (מטרות חדשות) או אפילו מעבר למטפל/ת אחרים.
    שנתיים זה פרק זמן מספיק טוב לקבלת שינוי רציני.

    אין ספק כי בעלך זקוק לעזרה נפשית (וכנראה גם תרופתית).

    בהצלחה!
    טלי מנדיוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו