רוצה פתרונות לצאת ממשבר דכאון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רוצה פתרונות לצאת ממשבר דכאון
    נורית
    05/01/2008

    רוצה לקבל רעיונות לפתרון המשבר, אני מרגישה רע בבית לא חסר לי כלום אבל אין לי שפה משותפת עם בעלי ומשעמם לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנורית

    טלי מנדיוק
    05/01/2008

    לנורית שלום רב,


    את כותבת שרע לך בבית כי אין לך שפה משותפת עם בעלך.

    התגובה שלך כרגע למצב היא - שעמום ודיכאון.

    את מבקשת ליצור תגובתיות שונה למצב. את רוצה שיהיה טוב. את רוצה להיות שמחה ומאושרת (אני מניחה).

    ישנם מספר תגובות שעשויות לעזור לך לצאת מהמצב. תגובה של שעמום ודיכאון הן לא מהתגובות שעשויות לעזור לך.

    אני מציעה:

    1. לנסות להידבר עם בעלך. לנסות להגיע איתו לדיאלוג. לתקשורת שתאפשר לפתח קשר. לספר לו איך את חשה ומרגישה.
    2. אם אינך / כם יכולים לבד לשקם את הקשר, אתם מוזמנים לפנות לטיפול זוגי ע"י אנשי מקצוע שיסיעו לכם בדבר. (אשמח לקבל אתכם לטיפול)
    3. ולגבי הדיכאון - זוהי תגובה שלא מובילה לשום מקום. להיפך. רק מחמירה את המצב.
    אם את מסוגלת לצאת מהמצב בכוחות עצמך (החלטה שלך, ספורט, חברות, וכו....) מצויין. אם לא את יכולה כמובן להיעזר באנשי מקצוע שיסיעו לך לצאת מהמצב.

    בקיצור, קומי, התעוררי, ועשי מעשה על מנת לשפר את מצבך!!!!! ועוד היום!

    בהצלחה!!!

    טלי מנדיוק






    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו