בעיה של הרטבה וגם בורח קקי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה של הרטבה וגם בורח קקי
    סיגל
    18/06/2011

    שירי שלום,

    הילדה שלי בת 11 בתקופה האחרונה מזה 3 חודשים מגיע מבה"ס עם קקי בתחתון בפעם הראשונה שראיתי את זה חשבתי שאולי היא לא יודעת לנגב והסברתי לה קניתי לה מגבונים שיכולים להיכנס לכיס אבל זה לא עזר זה ניהיה יותר גרוע, ניסיתי להבין למה זה קורה לה והיא אמרה שהיא לא מרגישה שזה יוצא לה הסברתי לה שמי שלא מרגיש שזה יוצא לו זה אחד שלא יכול להשתלט על הצרכים שלא ובדר"כ זה קורה לאנשים יותר מבוגרים ואם זה קורה לה כנראה שיש בעיה וצריך לטפל בזה היא לא מוכנה לשמוע לא רוצה ללכת לטיפול ופשוט ילדה מאוד קשה ועקשנית קשה לי מאוד לתקשר איתה ניסיתי המון דרכים ואני עובדת עצות. האם את יכולה לעזור לי.

    תודה

    סיגל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה של הרטבה וגם בורח קקי - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    19/06/2011

    ראשית, לא ברור לי מי זו שירי (מפורום אחר?) ושימי לב שאת מציינת בכותרת בעיה של הרטבה מבלי להתייחס אליה בגוף השאלה... מכל מקום, גשי תחילה עם הילדה לרופא/ה שלה לבדיקה שמטרתה שלילת בעייה רפואית. בהנחה שהכל בסדר, פני לייעוץ והנחיה (אפשר תחילה גם בלי הילדה) לפסיכולוג/ית קליני/ת המטפלת בבעיות אלימינציה בגישה התנהגותית או קוגניטיבית-התנהגותית. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו