התפרצויות זעם - המלצות לטיפול

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התפרצויות זעם - המלצות לטיפול
    רן
    18/06/2011

    שלום ,אני בן 34 וסובל מאז ומתמיד מהתפרצויות זעם ועצבים הבאות לידי ביטוי בזריקת חפצים ושבירתם וצעקות.
    יש לציין כי תופעות אלה קורות רק במקרים מאוד מסויימים ורק עם המשפחה הקרובה,חוץ מזה אני אינני סובל מתופעות אלה בסביבות אחרות כמו חברים ,עבודה וחוגים נוספים.
    ניסיתי בעבר טיפול פסיכולוגי וטיפול סיני בדיקור שממש לא עזרו.
    אשמח לקבל "כיוון" לסוג טיפול המתאים לי

    תודה

    רן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התפרצויות זעם - המלצות לטיפול - תגובה

    ד``ר חיים היילפרין
    19/06/2011

    הכיוון הוא טיפול פסיכולוגי ייעודי המושתת על עקרונות אופרנטיים וקוגניטיביים-התנהגותיים וכולל ניתוח פונקציונלי של ההתנהגות האלימה לזיהוי גורמים-מקדימים, תרגול הבחנה בסימנים המעידים על לחץ ומצוקה, למידה ותרגול של התנהגויות חילופיות ואסטרטגיות התמודדות חדשות, שימוש בניטור עצמי ובקרת שכיחות ועוד. מרבית המטפלים (ומן הסתם, גם מי שטיפל/ה בך בעבר) אכן אינם מומחים בטיפול ממוקד שכזה - חפש פסיכולוג או עו"ס קליני המטפל/ת בהתפרצויות זעם בגישה הקוגניטיבית-התנהגותית. מניסיוני, ניתן "להעביר את החומר" בפגישה של שעה אחת (...שלאחריה תרגול של שנים) ואשמח לעזור לך בזה. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו