מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהסיון07/01/2008
יש לי בעיה : כשאני עם בן זוגי, קורה לי לפעמים שאני נכנסת למין עצבות כזו לא ברורה וכל מצב הרוח שלי יורד לאפס. אני בחורה חייכנית, מאוד אוהבת אותו,וזה קורה לי רק איתו, בד"כ כשאני מתאכזבת ממשהו בקשר. זה ממש מדברים קטנים וזה מפריע לשנינו. אני מנסה לשלוט על זה ולא תמיד מצליחה. מה פשר הדבר- האם זו תגובה טבעית או האם כדאי לפנות לפסיכולוג??
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסיוון
טלי מנדיוק07/01/2008לסיוון היקרה שלום רב,
העצבות שלך מאוד ברורה.
את אומרת שזה קורה כשאת מתאכזבת ממשהו בקשר שלכם.
תגובתך טבעית ונורמאלית.
כשבני אדם מתאכזבים הם לעיתים , גם עצובים.
למה את צריכה לשלוט בזה?.....ככה מרגישים שמאוכזבים.
אני מציעה:
כשמשהו מאכז אותך בקשר שלך עם בן הזוג - שתפי אותו, ספרי לו, ונסו להגיע להבנה ותקשורת טובה בעניין.
זה יחסוך לך את תחושת העצבות. ובמקומה תחושי מסופקת, קרובה ונאהבת.
בהצלחה!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלטלי מנדיוק
אמא08/01/2008היי
בקשר לשאלה של סיוון, רציתי לשאול אותך משהו.
לפעמים אנחנו מתאכזבים מאנשים בחיינו ,לא תמיד מהבעל.
האכזבה גורמת לעצבות ,אבל לא תמיד ניתן לדבר על זה עם האדם שגרם לנו להרגשה זאת.
אנחנו נכנסים למעגל של עצב שקשה לצאת ממנו.
את חושבת שהזמן ''עושה את שלו ''וזה עובר גם ללא דיבור עם אותו גורם ? גם אם עסוקים בהמון דברים אחרים, ולמרות זאת המחשבות על אותה אכזבה תמיד חוזרות.
האם אכזבה מתפוגגת ככל שהזמן עובר? או שזה יכול גם ללכת איתנו הלאה?
תודה
טלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאמא
טלי מנדיוק09/01/2008לאמא שלום רב,
המצב הכי בריא זה לומר, לשתף, לספר.
פרויד גילה את האלמנט המרפא ב'לדבר' עוד לפני כ- 100 שנה.
אם אין דרך לדבר ולספר (כי האדם מת חלילה, או מכל סיבה אחרת), אז אולי רצוי לשתף אחרים.
לא טוב, להסתובב עם רגשות קשים בבטן. עדיף להוציא.
שיהיה לבריאות!
טלי מנדיוק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!
אמא11/01/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

