אני רוצה להחזיר לי את אשתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני רוצה להחזיר לי את אשתי
    דרור
    23/03/2008

    ביום חמישי ספרה לי אשתי שהיא אוהבת גבר בעבודה שלה. הוא נשוי עם ילד ואומר שהוא יעזוב את אשתו בשבילה. הם נפגשים זמן ארוך - כארבעה חודשים. הם לא שכבו אבל כן התנשקו לפני כשבועיים, כך היא אומרת ואני, אולי תמים, מאמין לה. היא אמרה לו שהיא אוהבת אותו. אני חשדתי שקורה שם משהו ולכן הרשיתי לעצמי לראשונה מזה שנים לבדוק הודעת טקסט שהתקבלה במכשיר שלה. חרב עלי עולמי והתעמתתי איתה. היא בקושי הצליחה לאמר לי שהיא התכוונה להמשיך איתו כשהמשמעות של זה היא שאני נשאר בחוץ. יש לנו שני ילדים קטנים ביחד. עליה. היא אמרה לי שהיא עדיין אוהבת אותי אבל כנראה שלא מספיק. היא איבדה אמונה ביכולת שלנו להיות יחד.
    אני כעסתי מאד, נדהמתי, אני עדיין בשוק מוחלט. אבל לאחר שלא ישנתי כל הלילה קמתי ביום שישי בבוקר עם ההחלטה לא לוותר. אם היא עדיין קצת אוהבת אותי אז יש לי סיכוי.
    השנה האחרונה שלנו היתה מאד קשה. נולד לנו בן שני, קנינו ושיפצנו בית, והחיים שלנו נכנסו לרוטינה של עבודה-שינה-ילדים. אני עזבתי מקום עבודה וכרגע מנסה להרים עסק עצמאי. והייתי מרוכז בעצמי.
    לפתע הבנתי שחיי מתרסקים. הבנתי שוב שאני אוהב אותה מאד. קבלתי פטיש בראש. אני צריך אותה כמו אויר לנשימה. החלטתי לא לוותר. אמרתי לה שאני אוהב. שאני מת. שהיא חייבת לתת לנו צ'אנס. לא לוותר. לא להרוס את המשפחה שלנו. השתדלתי לא לנפנף בענין של הילדים אבל לא יכולתי לשלוט בעצמי. אני לא מדמיין לרגע שאוכל לא לגור איתם באותו בית, לראות אותם כל יום גדלים ומתפתחים ושגבר זר יחליף אותי ויהיה אבא שלהם.
    אני הייתי איתה כל סוף השבוע וניסיתי לעשות לנו כמה שיותר כיף וטוב. היה דווקא די נחמד. היום היא חזרה לעבודה ואני מקווה שהשפעתי במשהו. אני לא יודע. אתמול בלילה היא שוב היתה סקפטית מאד לגבינו. ביקשתי ממנה לחשוב טוב על מה שהיא עושה. שהיא חייבת לי, לנו ולעצמה את הצ'אנס הזה. היא נשמעת לא ברורה. כלואה בתוך החלטה שלה ובתוך התאהבות מלפני כמה ימים. אני לא יודע אם יש לה את הכוחות לצאת מזה, לראות את הענין מגבוה ולהבין מה היא מפסידה.
    היא חזרה היום לעבודה ואני לא יודע מה היא עושה שם. מה היא אומרת לו. מה קורה שם. איך היא תחזור הבייתה. כל הלילה הכנתי לה פתקים שאני אוהב אותה ושמתי לה בכל מקום אפשרי.
    אני מיואש ובמתח. מקוה להחלטה הגיונית שלה. מחכה שהיא תתפכח.
    כל כך אוהב וכל כך שבור.
    לא יודע מה לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איזה גבר...

    יעקב
    23/03/2008

    דרור, כל הכבוד לך שככה אתה לא מוותר. הלוואי שהגבר שלי היה כזה. אצלי זה בדיוק ההפך. אני חושבת שיש לו מישהי אחרת ויש לנו ילדה משותפת ולא איכפת לו לוותר עליה.
    לאישתך יש מזל שיש לה גבר כזה. כל הכבוד!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא כופים אהבה

    לבנדר
    28/06/2008

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני רוצה להחזיר את אשתי

    תמי אורן
    23/03/2008

    אבי שלום,
    כנראה הייתם כ,כ עסוקים בביסוס אישי והרחבת המשפחה ששכחתם לתחזק את הזוגיות שלכם.
    ממליצה על טיפול זוגי ע,מ להבין מה קרה לזוגיות שלכם. בינתיים תמשיך להחזיק בעבורך ובעבור אשתך את הזוגיות ואת העתיד המשותף בכל דרך אפשרית . מאחלת לכם הצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בטיפול

    דרור
    02/04/2008

    תודה תמי,
    עברנו שבועיים קשים מאד רגשית לשנינו. הצלחתי לשכנע אותה ללכת לטיפול זוגי ועכשיו עושה גם הרושם שהיא מוכנה לשקול "גישה חיובית" כלומר לבדוק דרך הטיפול אופציה לחזור. עדיין ברור לי שיש לה רגשות ("אהבה") כלפי הגבר מהעבודה, שאותו היא עדיין רואה כל יום בעבודה. לא ברור לי אם זה יעלם אי פעם, אם יחזור להיות קשר של אהבה ביננו או אם אני אוכל לסלוח באמת. אני מקוה לברר כל זה בטיפול.
    אבל הטיפול קורה 50 דקות בשבוע ובקושי מכסה את מגוון הבעיות. איך מעבר לטיפול, בחיי היום יום, אוכל להראות לה שכדאי לה לשמר את התא המשפחתי על פני בריחה להרפתקאה שנראית לה טוב אבל אין שום הבטחה שתצליח? איך אוכל להזכיר לה את האהבה שלה אלי? איך אוכל להתחרות בהתאהבות חדשה וטריה שמבלבלת לה את החושים?
    שאלה נוספת - אני סיפרתי כבר לחברים רבים אבל נמענתי מלספר למשפחה שלי או לחברים שאנחנו פוגשים בתכיפות מהסיבה שאם נצליח להתגבר אז לא ארצה שהם ינטרו לה. האם זה משנה בכלל? אני מרגיש שהמשפחה תוכל לעזור לי אבל אני חושש שהתגובה שלהם תקלקל.
    דרור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה לדרור, טיפול

    אילה אריאלי
    03/04/2008

    דרורר , עליך להתאזר בסבלנות רבה. עליך להבין שגם אשתך עוברת תהלכים רגשיים קשים עם עצמה. תסמוך על הטיפול. אל תבדוק ואל תהיה אובססיבי כלפיה, אל תנסה לבדוק כל הזמן מה הם רגשותיה כלפיך. אתה חייב לא להיות "מנדנד" אלא סבלני. אולי כך תצליחו לשרוד את המשבר הזה, שהנו קשה ביותר.


    אריאלי אילה מטפלת אישית וזוגית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקרה דומה

    אנונימית
    14/05/2008

    דרור- גם אני במצב שלך- אבל מהצד שלה - ניהלתי עד אתמול רומן בן שנה עם גבר נשוי פחות או יותר במצב שלך...!!!אפילו השם דומה....4 חודשים זה לא רומן (אני ניהלתי רומן ארוך יותר - וככל שהוא התארך כך היה לי יותר קשה לצאת ממנו- עד השבוע - החלטתי לחתוך!!סוף סוף - חשוב שאישתך תבין- גברים לא עוזבים בית!!אני לא מאמינה שהוא יעזוב את הבית בשבילה - ולכן חבל שהיא תפרק את הבית שלכם בשביל פנטזיה - שכשמממשים אותה - הופכת לסיוט (מה שקרה לי) ....תן לה את הזמן שלה ואל תלחץ - היא תצא מזה ותבין שאין כמו הבית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה העתקת את סיפור חיי?

    נעמה
    03/04/2008

    הוי דרור. המצב שלך זה בדיוק מה שקורה אצלנו בבית. גם לנו שני ילדים קטנים. גם אצלנו התינוק אפילו לא בן שנה. גם אנחנו עסוקים בלקנות בית ולשפץ ולהרים עסק עצמאי. ממש נראה לי תסריט מהחיים שלי.
    אבל. הבעיה היה שבכל כל הבלגן הזה שכחנו אחד מהשני. יש הרגשה שאנחנו עדיין ביחד רק בשביל הילדים. ואם לא הם..זה מזמן היה נגמר..
    לי בעיקר יש הרבה כעסים על בעלי. על זה שהוא לא מכבד אותי. שהוא מדבר איתי בזלול. מחפש כל הזמן על מה להעיר לי. מאשים אותי בכל דבר שקורה. כשהוא מתעצבן הוא מתקיף אותי בקללות. בקריאת שמות גנאי והשפלות כל זה ליד הילדים כמובן. בזמן האחרון הוא גם החל לצעוק עלי ליד אנשים זרים. מה שכמובן משפיל אותי מאוד.
    גם אני חושבת לעזוב. אני לא אבגוד. אבל יותר ויותר אני חושבת שהקשר שלנו נודע לכשלון. הוא אף פעם לא ישתנה. אני אף פעם לא אשלים ואקבל את זה שהוא מזלזל בי ומשפיל אותי וכו
    קיצר כל הזמן חושבת על דרכים לצאת בלי להרוס את חייו וחיי הילדים.
    אני גם אוהבת אותו כמובן ואכפת לי ממנו . אבל לא טוב לי איתו. ואין טעם שאסבול כל החיים בגללו. אני עוד צעירה והחיים לפני. גם כל פעם שהוא מקלל אותי כך וקורה לי בשמות גנאי. עוד משהו באהבה שלי אליו נכבה. עוד משהו מתעמעם. עוד משהו מעכיר את האסוסיאציות שלי עליו
    כל מה שרציתי זה לתת נקודת מבט של אישה על סיפור מאוד דומה..














    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעזוב אותו מייד

    רבקה
    14/05/2008

    לנעמה אל תהססי תיפרדי ממנו מייד - כי אם עכשין הוא מקלל ומשפיל ומאשים, כך זה יהיה תמיד. את שק החבטות שלו . תמיד תהיהי האשמה בכל כישלון שלו ותתחילי גם להאמין שהוא צודק - אל תבזבזי אף רגע אחד מיותר - תיבני את החיים שלך עם מי שמכבד אותך ולא עם מי שלא יודע לקחת אחריות על עצמו ומבקש אשמים- מלבדו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בטוחה שאם היית משקיע בה בעבר מה

    boni007
    17/05/2008

    שאתה משקיע ממש בימים אלה ,אולי היא לא ה יתה פוזלת לצדדים ,סליחה שזו דעתי, מתוך נסיון מר ונמהר אני מדברת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אני בגדתי - שנה!!

    אנונימית
    17/05/2008

    ואין לכך בהכרך הסבר הגיוני...פשוט קרה..בגידות קורות גם מבלי שמתכננים אותן...שחיקה בנישואין, שעמום וכד'... אי אפשר לשפוט - ואת זה אני אומרת מנסיון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאל את עצמך שאלות

    לבנדר
    28/06/2008

    אלמנה היתי נשואה 34 שנה ואף פעם לא בגדנו לא אני ולא הוא מתוך אמונה ובטחון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו