שאלה שאני לא יודע אם קשורה לפורום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה שאני לא יודע אם קשורה לפורום
    ניב
    16/02/2014

    שלום לכולם,
    אקדים ואומר שאשתי בגדה בי. למרות הפגיעה הקשה, החלטתי לתת צ'אנס לנישואים ולהתחיל איתה טיפול זוגי (עוד לא התחלנו עדיין). למרות זאת, אני חושד שהכניסה ל"עולם האסור" עשתה לה חשק לעוד, לכן במקביל לטיפול הזוגי אני רוצה לנסות את הדבר הבא: הסכם כתוב, בו שנינו מתחייבים לא לבגוד זה בזו, ומי שמפר את ההסכם יזכה לסנקציות לאחר הגירושין (בענייני רכוש וחזקה על הילדים למשל). מבחינתי מדובר כאן בסוג של הרתעה (הדדית, למרות שלי אין תכניות בכיוון הזה...) שתמנע ממנה לחשוב בכיוון.
    האם יש למסמך כזה איזשהו תוקף במקרה של גירושין, אם התרחיש הזה אכן יתממש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה שאני לא יודע אם קשורה לפורום - תגובה

    יששכר רוטרי
    16/02/2014

    שלום ניב,
    מה מוכיח הסכם כתוב כזה? אני לא סומך עליך? לא בוטח בך? אם תבגדי בי עוד פעם מחכות לך סנקציות קשות ...זה יעשה לה בדיוק פעולה הפוכה למה שאתה מצפה.
    זאת ועוד, זה גם הפוך מטיפול זוגי שאמור לפתור את הבעיה שהייתה, שבגינה היא מעדה, ובעיקר החזרת האמון שלך בה (שנפגע), כך שהיא תבין שבן הזוג שלה הוא הגבר שלה היחיד והמתאים ...ששניכם תאמינו זה לזה, לא מתוך כפייה ואילוץ, אלא מתוך הבנה ואהבה....זה התפקיד של טיפול זוגי ומיני.
    זה ניתן, וגם צריך להתבצע.
    רוטרי יששכר מומחה לזוגיות ולמיניות האדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר

    ניב
    16/02/2014

    יששכר - תודה על התגובה המהירה.
    קודם כל, מדובר בהסכם הדדי. ההתחייבות פה היא הרי של שנינו, לא רק שלה.
    שנית, אני מסכים שיש כאן בעייתיות מצד אחד. מצד שני, האם אינך חושב שבן זוג שיסרב לחתום על כזה הסכם מראה כי יש לו בעייה להיות נאמן לצד השני?
    ועדיין - השאלה שלי (אליך או לכל אחד אחר כאן) היא האם יש לכזה הסכם תוקף משפטי, או שאם וכאשר מגיעים לגירושין, הכללים הרגילים תופסים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבר - תגובה

    יששכר רוטרי
    16/02/2014

    אני לא נכנס לקטע המשפטי!
    מבחינתי חשוב להביא אתכם לאמון הדדי ורצון להיות נאמנים זה לזה, ללא הפחדות של מה יקרה אם....
    על זה בנויה זוגיות טובה ומתגמלת.
    רוטרי יששכר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    ניב
    17/02/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזוב: מיותר, לא יעיל, לא בר השמה.

    Dona
    17/02/2014

    למה אתה חושב שפיסת נייר תמנע בגידה יותר מהסכם בעל פה שהיה לכם (שגם אם לא נאמר מפורשות,זה חלק מחוזה הזוגיות)? אפשר להפר כל הסכם-בכתב או בעל פה.
    מבינה את הכעס, והכאב, והחששות לבגידה בעתיד. ושום חוזה לא יכול להבטיח שזה לא יקרה. ותגיד, היית רוצה להיות בזוגיות בידיעה שבת זוגך נאמנה לא מתוך אהבה אליך אלה מתוך שיקולים כספיים?שקנית את נאמנותה בכסף?כי זאת מטרת חוזה מהסוג הזה
    ותהיה ריאלי בציפיות שלך מהטיפול הזוגי. אל תצפה לניסים. אתה אמנם תקבל כלים להתמודדות, אבל הרצון צריך לבוא ממך. גם אם הטיפול מעולה ומצליח, זה לא יהיה קל והבגידה לעולם תהיה פצע פתוח (שמדי פעם גם תדמם). תלמד לחיות עם זה ולא לצפות שזה יעלם כלא היה.

    שיהיה בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דונה, תודה על התגובה והסבר

    ניב
    17/02/2014

    הפסקה האחרונה שלך היא בדיוק הסיבה לרעיון הזה שלי. אני בא ללא שום ציפיות מהטיפול הזוגי. הפצע הפתוח כאן הוא לא הבגידה עצמה, אלא הנסיונות מצדה להמשיך לעשות זאת גם אחרי כן. אני לא ממש אופטימי שטיפול זוגי ישנה זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טוב, אתה בטח יודע, צריך שניים לטנגו

    Dona
    18/02/2014

    ואני מבינה שסה״כ אתה רוצה להבטיח שבמקרה של כשלון לפחות לא תפסיד כספית, שלא תצא ממש פרייר (אגב תכונה מאוד ישראלית ולא אומרת את זה לשלילה)
    אז תרשה לי להציע משהו מקובל יותר: חלוקת רכוש. הכוונה למסמך שמסדיר את חלוקת הרכוש במקרה שנפרדים (מכל סיבה), ונכנס לתוקף לא במיידי אלה רק אם אכן נפרדים. זה עולה לא מעט כסף (כמה אלפים), וגם יש סיכוי שבת זוגך תקבל את זה בצורה שלילית. לשיקולך. אתה בהחלט יכול להסביר לה את הצד שלך: שמאחר ובגדה ולאור התנהלותה אחרי הגילוי אתה רוצה שהעניינים הכלכליים יהיו סגורים במקרה של פרידה.
    (לרוב נכון לעשות את זה כמה שיותר קרוב לגילוי הבגידה כשהצד הבוגד עדיין בשוק מהגילוי ועם ייסורי מצפון).
    וכמובן תזכור ששום הסדר כספי לא יבטיח לך אהבה ונאמנות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה לך יקירתי

    ניב
    19/02/2014

    אין ספק שהדרך שהגבתי לבגידתה צריכה להיכנס לספרים בתור דוגמא לאיך לא לעשות זאת.
    תודה על התגובות ועל הסימפטיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו