חוסר אמון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר אמון
    גלית
    09/03/2014

    אני נשואה למעלה מ- 20 שנה לבעל שדואג לי ונראה שאוהב אותי. תמיד מציין בפני שאני מושכת ושהוא נהנה ממני במיטה.
    חיי הנישואים שלנו ידעו עליות ומורדות.
    כל תקופה מסויימת הייתי מגלה שיש לו קשר עם האקסיות.
    לפני כשנה גיליתי שהוא בקשר עם האקסיות שלו (שולח הודעות ודרך הפייסבוק) כששאלתי לפשר הענין טען שמדובר בידידות ולא מעבר. דרשתי שינתק מייד את הקשר והוא הסכים. אך אני רואה שהוא עדיין גולש הרבה. הפייסבוק הפך לחברו הטוב ולי זה מפריע מאד. איימתי עליו בגירושים ברגע שאדע שהוא שוב בקשר עם נשים והוא הבטיח שיפסיק. גם אחרי שאיימתי עליו הקשר חזר. אני בדילמה לא יודעת מה לעשות, האם עלי לממש את האיום ולפתוח תיק? (האמת היא שאני פוחדת לעשות את הצעד הזה)
    האם ניתן לפרש את הקשר הזה כבגידה?
    מאז אין לי בו אמון, אין לי שקט נפשי, אני מתוחה ובודקת הודעות ושיחות טלפון.
    אני מרגישה שזה שואב ממני כוחות.
    אשמח לקבל עצות מה עלי לעשות, האם עדיף להרפות ולא לבדוק?
    כיצד אוכל לבנות את האמון שנהרס?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר אמון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לשמוע דעות נוספות

    גלית
    09/03/2014

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא בטוח שיסכים..אבל שווה לנסות

    טל
    10/03/2014

    תפתחי חשבון בפייסבוק גם את תהיי חברה שלו בפייס.ככה בין היתר כשמגיב לדברים תראי וגם תיצרי לך את המעגל החברתי הוירטואלי הזה.אבל אני הייתי מנסה לברר אם אין לו מה להסתיר שישאיר את חשבון הפייס גלוי בבית..או שתהיה לך הסיסמא..אולי לקרוא התכתבויות כל דבר שיגרום להבנה לרגישות של השני.(כמובן שנוטה יותר לצד שלך..לשקט הנפשי שלך).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צעד דרסטי

    אני
    11/03/2014

    תראי איימת עליו בגירושין והוא בשלו, את חייבת חייבת לבצע מהלך דרמטי שיזעזע אותו. לפני גרושים דפקטו יש עוד כמה מדרגות בניים שאפשר לעשות, לדוגמא לומר לו לעזוב את הבית או לעזוב בעצמך לתקופה מסויימת.

    כנראה שהוא לא חושב שאת רצינית באיום שלך ולכן מאזן הרווח וההפסד ממעשיו עדיין נוטה לטובת הרווח כלומר המשך מעשיו.

    נקטי את הצעד הדרמטי, יתכן מאוד שזה לא יעזור ולא יזעזע אותו ואז לפחות תוכלי להיות שלמה עם החלתך להתגרשץ

    אבל בשום אופן בשום צורה בשום דרך אל תתני לזה לעבור ללא תגובה ותתעלמי מכך ברור לך שזה רק יחמיר ויגלוש גם לדברים מעבר להצכתובויות בפייס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צעד דרסטי

    גלית
    11/03/2014

    לדעתי הוא לא רוצה להתגרש, בריב הקודם שלנו כשהוא חשב שהלכתי לפתוח תיק הוא עמד להשתגע והתחנן שאסלח לו. לדעתך אני צריכה לדרוש ממנו לסגור את החשבון בפייסבוק?
    הוא כל כך מחובר לזה שאני לא יודעת אם הוא יסכים. בינתיים אני בחרדות ובפחדים שמא הוא ממשיך. מה עלי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא זה לא יעזור

    אני
    11/03/2014

    לדרו לסגור את חשבון הפייס זה לא הצעד הדרמטי שאני מכוון זה לא מה שיזעזע אותו, הוא צריך להבין שיש להחלטה שלו להמשיך מחיר והמחיר הזה הוא לחיות בלעדייך, אז תראי לו מה זה לחיות בלעדייך לתקופה מסויימת. הוא יחייה בחוסר ודאות מה כוונותייך ואולי זה יעזור.

    כפי שאמרתי זה יכול להיות דרישה שהוא יעזוב או שאת תעזבי, תהיי חזקה, תראי רצינות ואל תמצמצי כל מהר. כאמור זה לא תעודת ביטוח להצלחה, אולי זה עוד פעם יעזור לתקופה קצרה , אבל לפחות תהיי שלמה עם עמצך שעשית את המקסימוםץ

    בכל מקרה אל תסכימי להמשיך כך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דעה נוספת? בבקשה.

    Dona
    11/03/2014

    את לא רצינית. (לפתוח תיק ברבנות בגלל שהוא מקשקש בפייסבוק).
    חושדת שבוגד? תבררי. אבל עד הסוף. ותחשבי מה את עושה במקרה
    שכן ובמקרה שלא.
    ועצה: אם יתברר שהוא רק מקשקש שם אם חברים/חברות/אקסיות-שחררי.
    תני לבן אדם לנשום. שידבר עם מי שרוצה. הוא לא אסיר וזה לא פשע.
    אי אפשר להכנס לו כך לנשמה ולאיים.
    אם יתברר שבוגד - זה כבר לשיקולך. ובהחלט לגיטימי לפתוח תיק ברבנות.
    תתנהלי בחוכמה ובזהירות. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדונה

    גלית
    11/03/2014

    תודה על תגובתך.
    את חושבת שלהשאר בקשר עם האקסיות זה בסדר? זה יכול בקלות להוביל אותו גם למפגשים לא? כאשר רבנו בפעם הקודמת נראה לי שנפגש עם אחת מהם.
    איך אני יכולה לברר אם הוא בוגד? האם דרך שיחה עם האקסית? הוא לא יוצא בכלל בלילות כך שקשה לדעת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה שחשוב זה רמת החשדנות שלך

    Dona
    12/03/2014

    ולא קשר עם האקסית (שיכול לפעמים להיות גם קשר חברי).
    אני לא הייתי נכנסת לסרטים מקשר בפייסבוק עם האקסיות.
    (אם כי הייתי עם האצבע על הדופק. מציצה קצת אבל לא מננג׳זת לו).
    ברמת החרדה וחוסר הבטחון שלך (ואולי מבוסס ואולי לא), כדאי
    שתבררי אם הוא בוגד ולא רק מפלרטט בפייסבוק. אבל חלילה לך
    לפנות לצד שלישי (לאקסית שחושדת שמנהל איתה רומן). זה לא
    יתן לך כלום חוץ מהשפלה. תנסי בדרכים אחרות. אם לא מצליחה
    לבד תפני לחוקר פרטי (עולה לא מעט). אבל תפסיקי להתאמת איתו
    ללא הוכחות מוצקות ביד. אם לא בוגד זה יגרום לו לתסכול. ואם
    הוא בוגד זה יגרום לו להזהר עוד יותר. (אגב, זה שלא יוצא בלילות
    לא אומר כלום. רוב הבוגדים עושים זאת בשעות היום כשיש אליבי).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו