זכויותי לקראת גירושין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זכויותי לקראת גירושין
    שירי
    01/04/2014

    בקשתי מבעלי לעזוב את הבית (בעת כעס) . הוא ניצל זאת והלך.
    כעת רוצה להתגרש.

    ברקע ניתוק מלא שלו ממערכת הזוגית (לא מתעניין, שוכח דברים, לא מקשיב, מעביר שעות רבות מחוץ לבית). ה
    תנהגותו גרמה לי לאורך שנים תסכול רב ותגובותי המילוליות היו קשות.

    בנוסף, בעלי גר 9 שנים בבית הורי מבלי ששילם עבור השימוש בו (שילם חלקית חשבונות). האם אני זכאית לאיזשהוא החזר בגין שנים אלו ? האם הסכום הרשום בכתובה מחייב ? הוא רוצה להתגרש ואני לא האם יש לזה איזושהי משמעות ? האם יש לו עילה לתבוע גט גם אם אני לא רוצה ?

    לא לציטוט
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זכויותי לקראת גירושין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף לפנות לעורך דין

    Dona
    02/04/2014

    הוא כבר ינחה אותך איך להגן על זכויותיך.
    ועצה קטנה: עזבי את ההתחשבנויות והנקמנות (גם אם מוצדקות).
    זה יעלה לא מעט כסף שלא לדבר על זמן/כוחות נפש/עצבים. עזבי, זה לא שווה.
    תשתחררי ממנו במהירות האפשרית וצאי לחיים חדשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו